کد خبر : 1428384 | 29 تیر 1396 ساعت 16:44 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس نباید ما را دست کم بگیرد

میری: با علی کریمی نمی‌توان به شکست فکر کرد

هافبک جدید نفت تهران بابت کارشناسی‌هایی که این روزها درباره بازی سوپرجام و شانس کم آنها برای دستیابی به موفقیت می‌شود، گلایه دارد.

میری: با علی کریمی نمی‌توان به شکست فکر کرد

به گزارش "ورزش سه"، پیمان میری، هافبک تازه‌وارد نفت تهران در آستانه دیدار برابر پرسپولیس در سوپرجام شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی را کم نمی‌داند.  او که در زمان حسین فرکی و منصور ابراهیم زاده سابقه حضور در نفت تهران را داشت، از اینکه بار دیگر فرصت بازگشت به جمع این تیم اینبار با هدایت علی کریمی را به دست آورده ابراز خوشحالی می‌کند.


هافبک این تیم در خصوص آخرین وضعیت‌شان می‌گوید: اینکه شروع فصل با یک دیدار فوق العاده همراه باشد، انگیزه زیادی به تمام بازیکنان داده و از شروع تمرینات تمام تمرکز ما روی موفقیت در این بازی بوده است تا پیش علی آقا کریمی روسفید شویم. بابت اینکه طی روزهای اخیر نفت را تیمی کم توان در این بازی می‌دانند واقعا ناراحت هستیم و به دنبال نمایشی هستیم تا خلاف این مسئله را ثابت کنیم.


میری ادامه داد: مگر می‌شود تیمی علی کریمی را داشته باشد و به شکست فکر کند؟ مسلما آقای کریمی خودشان بهتر از هر کسی شرایط تیم را می‌داند و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا روز خوبی را پشت سر بگذاریم و آبروی خودمان و آقای کریمی که بزرگ این فوتبال هستند را حفظ کنیم. با تمام احترامی که برای پرسپولیس و هوادارانش قائل هستیم ما نیز با انگیزه برد و قهرمانی در این دیدار حاضر خواهیم شد و آنها نیز روز سختی برابر ما خواهند داشت. 


هافبک نفت تهران درباره اینکه از حضور هواداران رقیب و شرایط نابسمان نفت برای بازی فردا نگران نیست گفت: هیچ ایده‌آلی برای تیم‌ها در بازی‌ها وجود ندارد و مطمئنا ما نیز با مشکلاتی همراه هستیم، اما مطمئنا تا هفته پنجم و فرصتی که برای ریکاوری و بازسازی تیم‌ها به وجود خواهد آمد تلاش خواهیم کرد به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. در بازی فردا نیز هدف اول ما ارائه یک بازی جذاب در حد نام سوپرجام و دیدار قهرمانان فصل گذشته لیگ ایران است و امیدوارم نتیجه نیز به سود ما باشد تا فارغ از حواشی روزهای اخیر با روحیه بالا برای فصل آماده شویم.

دیدگاه‌ها