کد خبر : 1428436 | 30 تیر 1396 ساعت 00:12 | 228.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت به نیمکت مربیگری با پرسپولیس

حمید درخشان جانشین علی کریمی در نفت تهران

حمید درخشان دو و نیم سال پس از آنکه روی نیمکت پرسپولیس جای خود را به برانکو ایوانکوویچ داد، در دیدار موسوم به سوپرجام مقابل او قرار خواهد گرفت.

حمید درخشان جانشین علی کریمی در نفت تهران 

به گزارش ورزش سه ، ستاره سابق سرخ ها در دهه 1360 که در دو مقطع به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است ، بعد از امتناع علی کریمی از ادامه همکاری با مجموعه فعلی نفت ، جای او را گرفت . در خبر سایت نفت آمده : با توجه به برگزاری سوپرجام در روز جمعه و عدم موافقت علی کریمی و همکارانش برای عقد قرارداد، باشگاه نفت برای انتخاب سرمربی جدید با حمید درخشان وارد مذاکره شد و وی بعنوان سرمربی جدید نفت با باشگاه به توافق رسید. 


این سومین جانشینی درخشان در قامت سرمربی به جای یکی از ستاره های تاریخ پرسپولیس است . او اولین بار در سال 1372 به جای علی پروین نقش مربی بازیکن را گرفت و سه فصل پیش هم در یک روز پرماجرا جانشین علی دایی شد و حالا ،  در حالیکه شرایط نفت بحرانی است و کمتر کسی حاضر به پذیرش مسئولیتی در آن است ، هدایت این تیم را برعهده گرفت تا نفت را نیز به سیاهه کارنامه مربیگری اش اضافه کند . 


درخشان بعد از جدایی از پرسپولیس مدت کوتاهی در تیم خونه به خونه بابل کار کرد . او امشب پس از نزدیک به سه فصل دوباره در ورزشگاه آزادی حضور خواهد یافت و تیمی را به میدان می فرستد که هیچ کس نمی تواند ترکیب احتمالی آن را به درستی پیش بینی کند .  تیمی که با هدایت علی دایی فاتح جام حذفی شد و مجوز بازی سوپرجام را به دست آورد تا حمید درخشان درصورت حضور روی نیمکت نفت دربازی امشب مقابل پرسپولیس در یک آن جانشین دایی و کریمی شده باشد!

دیدگاه‌ها