کد خبر : 1428442 | 30 تیر 1396 ساعت 00:12 | 115.8K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه بد در مرحله سوم برای ایرانی‌ها؛

صعود اروپایی پانیونیوس با پاس طلایی شجاعی

پانیونیوس یونان با بازی 90 دقیقه‌ای دو بازیکن ایرانی خود و درخشش مسعود شجاعی توانست به مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا صعود کند.

صعود اروپایی پانیونیوس با پاس طلایی شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، تیم پانیونیوس یونان که هفته گذشته در دیدار رفت مرحله دوم مقدماتی یورو لیگ با نتیجه 2 بر صفر گوریسا اسلوونی را شکست داده بود از ساعت 23:15 پنج‌شنبه شب در حضور ثابت احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی در مسابقه برگشت در استادیوم پارک نووا گوریسا به مصاف این تیم رفت.


مسعود شجاعی که در بازی رفت پاس گل اول پانیونیوس را داده بود، در مسابقه امشب هم به زیبایی از میانه زمین پاس عمقی بلند به پشت مدافعان گوریسا فرستاد تا گئورگیوس ماسوراس در دقیقه 11 گلزنی کند.

 

 

پاس گل تماشایی مسعود شجاعی مقابل گوریسا

 


در ادامه ریفت کاپیچ در دقیقه 15 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند اما دو گل صمد یسیل و لازاروس لامپرو در دقایق 16 و 23 موجب پیروزی یاران حاج‌صفی و شجاعی در نیمه اول شد؛ در نیمه دوم هم کاپیچ دوباره از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 67 برای گوریسا گلزنی کرد اما این تیم برای جبران نتیجه باید 4 گل دیگر می‌زد که کار سختی داشت.


در ادامه تلاش گوریسا ثمری نداشت تا پانیونیوس در حضور کامل حاج‌صفی و شجاعی موفق شود به مرحله سوم یورو لیگ راه پیدا کند.


باتوجه به پیروزی 3 بر یک بازی رفت نماینده رژیم الشغالگر قدس برابر ریکیاویک و همچنین پیش بودن این تیم در خانه تیم ایسلندی و بازی برگشت، پانیونیوس طبق قرعه کشی در مرحله بعد باید با آنها بازی کند.

 

1210310


با این قرعه و تقابل پانیونیوس و نماینده رژیم اشغالگر قدس در مرحله سوم لیگ اروپا، به نظر می‌رسد حاج‌صفی و شجاعی که نقش مهمی در صعود تیم یونانی داشته‌اند در مسابقه بعد باشگاه خود را همراهی نکنند.

دیدگاه‌ها