کد خبر : 1428446 | 30 تیر 1396 ساعت 08:09 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی والیبالیست‌های ‌نوجوان ایران برابر تونس

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین مسابقه تدارکاتی خود در کشور تونس موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر میزبان به پیروزی برسد.

پیروزی والیبالیست‌های ‌نوجوان ایران برابر تونس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۹ سال جهان از ۲۷ مرداد ماه تا ۵ شهریورماه به میزبانی شهر منامه در کشور بحرین برگزار می‌شود و تیم ایران در گروه چهارم با تیم های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک هم گروه است.

 

نوجوانان ایران عصر امروز (پنج شنبه) در دومین دیدار تدارکاتی خود در تونس رو در روی تیم نوجوانان این کشور قرار گرفت و سه بر یک به پیروزی رسید.

 

والیبالیست‌های نوجوان ایران با وجود باخت در ست نخست در ست‌های بعدی برابر نماینده آفریقا به برتری دست یافتند.

 

ست‌های این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۷، ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ و ۲۱ در نهایت به سود ایران به پایان رسید.

 

تیم ملی والیبال نوجوانان تونس نیز به عنوان نماینده قاره آفریقا در رقابت‌های قهرمانی جهان حاضر است و در گروه یک با تیم های بحرین، پورتوریکو، مصر و آمریکا هم گروه است.

 

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز گذشته نیز موفق به شکست تیم ملی زیر ۲۱ سال تونس با نتیجه سه بر صفر شده بود و فردا (جمعه) صبح و عصر نیز به مصاف تیم های نوجوانان و جوانان تونس می رود.

 

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت‌خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش‌دوست، محمدرضا بیک، سهیل کمال‌آبادی، مهران فیض امام‌دوست، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار و عرفان غلامی پور ۱۵ بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران هستند. محمد وکیلی به عنوان سرمربی و غلامرضا مومنی مقدم به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها