کد خبر : 1428450 | 30 تیر 1396 ساعت 09:33 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی یونایتد در دربی منچستر باگلزنی لوکاکو

دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی در رقابت های ICC به مصاف یکدیگر رفتند که یونایتد موفق شد با گلزنی روملو لوکاکو، 2-0 حریف را شکست دهد.

پیروزی یونایتد در دربی منچستر باگلزنی لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم بلژیکی که با 75 میلیون پوند از اورتون به منچستر پیوست، پیش از این در دیدار مقابل ریل سالت لیک در روز دوشنبه موفق به گلزنی شده بود. حال او توانست در دربی شب گذشته که در ورزشگاه NRG شهر هیوستون برگزار شد بار دیگر گلزنی کند و کیفیت بالای خود را نشان دهد. در سوی دیگر، سیتی نیز از ستاره های جدیدش از جمله کایل واکر و ادرسون رونمایی کرد و آنها را در ترکیب خود قرار داد.

 

1210316

 

 

مورینیو برای اولین بار لوکاکو را در ترکیب اصلی خود قرار دارد و او توانست در دقیقه 37 گل اول تیمش را بزند و  شاگردان گواردیولا در بین دو نیمه با شکست راهی رختکن شدند. در نیمه دوم نیز مارکوس راشفورد به ترکیب تیم در کنار لوکاکو اضافه شد که حضور لوکاکو هیچگونه سایه ای روی عملکرد او ننداخته بود، تا جایی که توانست گل دوم را زده و کار را تمام کند.

 

1210315

 

 

بدون در نظر گرفتن بیلی، مورینیو تقریبا قوی ترین تیم ممکن را به میدان فرستاده بود. داوید دخیا، والنسیا، لیندلوف، اسمالینگ، بلیند، هررا، پوگبا، مخیتاریان، لوکاکو و ... تیم اصلی یوناتید را تشکیل می‌دادند. این در حالیست که در سیتی، کایل واکر و ادرسون اولین بازی شان را انجام دادند و سخریو آگوئرو، دی بروین، کمپانی، استرلینگ و یحیی توره حضور داشتند و برناردو سیلوا همچنان در تعطیلات است.

 

1210317

 

بازی با برتری سیتی آغاز شد و آنها موقعیت های خوبی داشتند که نتوانستند به بهترین شکل از آنها استفاده کنند و با درخشش دخیا بود که یونایتد گلی دریافت نمی‌کرد تا اینکه کاملا بر خلاف جریان بازی،  روی حرکت خوب لوکاکو از زاویه بسته به گل رسیدند. پس از گل سیتی کاملا بهم ریخت و مخیتاریان فرصت خوبی داشت تا اختلاف را دو برابر کند ولی ناکام بود. تقریبا بدترین 7 دقیقه ممکن را در فاصله گل اول یونایتد تا پایان نیمه از ادرسون شاهد بودیم.

 

1210318

 

 

در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام شد، بازی روند متفاوت تری به خود گرفت. گواردیولا بازیکنانی مثل گابریل ژسوس، سانه، سمیر نصری و ... را به میدان فرستاد و مورینیو نیز مارسیال، کریک، فلینی و بیلی را وارد کرد تا شاگردانش روی حرکت خوب راشفورد و دقت بالای او گل دوم را هم زده و پیروزی جذابی در دربی منچستر که در آمریکا برگزار شد به دست آورند.

 

این اولین دربی فصل بین دو مربی بود که مورینیو بر خلاف فصل گذشته توانست با کسب پیروزی آن را به اتمام برساند. حال باید دید در طول فصل نیز آیا شاگردان آقای خاص قادر خواهند بود همین روند را مقابل سیتی ادامه دهند  یا نه.

دیدگاه‌ها