کد خبر : 1428559 | 30 تیر 1396 ساعت 18:54 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

حرف‌های نماینده دربی استار درباره توپهای لیگ برتر

نماینده شرکت دربی استار که تامین کننده توپ های لیگ برتر در فصل جدید است معتقد است که همکاری با این شرکت که توپ لیگ های آلمان، هلند و .. را هم تامین می کند، باعث رشد فوتبال ایران خواهد شد.

حرف‌های نماینده دربی استار درباره توپهای لیگ برتر

مهرداد ناظمی نماینده برند دربی استار که امسال توپ های لیگ برتر را تامین خواهد کرد، در خصوص ابهاماتی که در مورد تاریخ ساخت این توپ ها و همچنین کیفیت آنها مطرح شده بود و برخی مسائل دیگر در گفتگو با "ورزش سه" توضیحاتی را ارائه داد.


ناظمی در مورد تاریخ ساخت توپ هایی که به ایران وارد شده، گفت: این توپ ها تولید روز شرکت دربی استار هستند. شرکت دربی استار هزینه ی زیادی برای وارد کردن این توپ ها متحمل شده و با توجه به اینکه این شرکت با تامین توپ های بوندسلیگا برای سال جدید قرارداد بسته، ورود به بازار ایران اصلا جذابیتی برایشان نداشت، اما با توجه به اینکه ما از سال گذشته با این شرکت وارد مذاکره شده بودیم و تعهداتی ایجاد شده بود، مجبور به همکاری شدند، چرا که در کشور آلمان شرکت ها به تعهداتی که میدهند پایبند هستند.


نماینده شرکت دربی استار در ایران در مورد کیفیت توپ ها و اینکه آیا توپ هایی که به ایران وارد شده همان توپ هایی است که در بوندسلیگا هم استفاده می شود، عنوان کرد: بله همان توپ ها در لیگ ایران هم استفاده می شود و بهترین کیفیت ممکن را در سطح جهان دارد. این توپ ها دولایه هستند و تاییدیه فیفا نیز روی توپ ها وجود دارد. توپ ها دارای بارکد هستند و تمامی اطلاعات توپ با این بارکد قابل بررسی و ارزیابی است. شرکت دربی استار پیش از ارسال این توپ ها به ایران، خودش باد توپ ها را تنظیم کرده و بعد از آن توپ ها بارگیری شده تا با بهترین شرایط ممکن به ایران برسند.


وی ادامه می دهد: فوتبالی ها می دانند که توپ های غیر استاندارد باعث آسیب زیادی به ورزشکاران می شود؛ آسیب های زانو، مشکلات میگرن و ... از جمله مشکلاتی هستند که توپ های غیر استاندارد برای فوتبالیست ها ایجاد می کنند، ولی توپ هایی که به ایران فرستاده شده این مشکلات را حل خواهد کرد.


ناظمی در خصوص اینکه چرا هنوز در وب‌سایت رسمی این شرکت همکاری با ایران درج نشده نیز، اظهار داشت: چون توافق با شرکت دربی استار در زمان کوتاهی اتفاق افتاد، هنوز این همکاری به صورت رسمی اعلام نشده و اعلام کردن آن به صورت رسمی شامل بار حقوقی می شود و مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. طی روزهای آتی نماینده های شرکت دربی استار به ایران سفر می کنند و سپس در وب سایت شرکت، همکاری دو طرف ذکر خواهد شد و این اتفاق هم از طریق وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.


نماینده شرکت دربی استار در ایران با ابراز خوشحالی از اینکه توانسته کار کوچکی برای رشد فوتبال ایران انجام دهد، بیان کرد: این اتفاق قطعا اتفاق خوبی برای رشد فوتبال ایران است و من هم به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم که علیرغم تمام مشکلاتی که در این راه وجود داشت، در نهایت موفق شدیم با یک شرکت معتبر جهانی برای تامین توپ های لیگ ایران به توافق برسیم. شما خودتان در نظر بگیرید که بهتر است یک بنز را از نمایندگی در دبی یا جاهای دیگر بخرید یا مستقیم به آلمان بروید و از شرکت بنز خرید خود را انجام دهید؛ ما هم همین کار را برای تامین توپ های لیگ انجام داده ایم و به صورت مستقیم با شرکت دربی استار قرارداد بسته ایم، پس بهتر است نگاه بهتری به این موضوع داشته باشیم و من تیمی که موفق شدند این اتفاق را برای فوتبال ایران رقم بزنند تحسین کنم، چرا که استفاده از این توپ ها گامی برای رشد فوتبال ایران در سطح جهان است.

دیدگاه‌ها