کد خبر : 1428582 | 30 تیر 1396 ساعت 19:14 | 157.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار دیگر بعد از تور آمریکا به بارسلون باز نمی گردد

آخرین شایعات در مورد آینده فوق ستاره برزیلی بارسا

اخبار جدایی نیمار، فوق ستاره برزیلی بارسلونا روز به روز رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است.

آخرین شایعات در مورد آینده فوق ستاره برزیلی بارسا

 

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته نشریه کاتالانی "اسپورت" فاش کرد که ممکن است در تابستان امسال شاهد جدایی نیمار و حضور او در پاریس باشیم و حالا همین نشریه ادعا کرده که بعد از پایان تور ایالات متحده بارسلونا، این بازیکن دیگر به شهر بارسلون باز نخواهد گشت و با سفر به پاریس، مراحل نهایی پروسه انتقال خود را طی خواهد کرد.

 

نیمار در مورد جدایی از بارسا به قطعیت کامل رسیده است و معتقد است در این تیم نمی تواند عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کند.

 

 

1210410

 

 

از سوی دیگر دیشب جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به طور ضمنی پیشنهاد پاریسی ها را تایید کرده و اذعان داشت که اگر تیمی قادر به پرداخت بند 222 میلیون یورویی آزاد سازی نیمار باشد، قوانین فیرپلی مالی را رعایت نکرده است.

 

در بدو ورود نیمار به بارسا، دوستانی چون آدریانو و دنی آلوس برزیلی در ترکیب این تیم حضور داشتند اما در حال حاضر تنها رافینیا هموطن اوست و البته شایعاتی در مورد پیوستن این بازیکن به آرسنال نیز شنیده می شود.

 

 

1210409

 

 

همچنین ساعتی پیش نشریه "لو پاریزین" ادعا کرد که نیمار تصمیم قطعی خود را در مورد جدایی از بارسا گرفته و همبازیانش را نیز از این تصمیم جدی مطلع کرده است.

 

همچنین این نشریه عنوان داشت که ستارگان برزیلی پاری سن ژرمن نیز از حرکت نیمار آگاهی یافته و آماده استقبال از این ستاره برزیلی هستند.

 

پس بدین ترتیب بی شک طی روزهای آینده اخبار مهم تری از این ستاره برزیلی و آینده او در نوکمپ منتشر خواهد اما نکته مشخص این است که شایعات جدایی این بازیکن هر لحظه جدی تر از قبل شده است.

دیدگاه‌ها