کد خبر : 1428634 | 30 تیر 1396 ساعت 23:55 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

فشنگچی: با بازیکنان نفت پیش از بازی آشنا شدیم!

بازیکن جدید تیم فوتبال نفت تهران می گوید هنوز مدیر عامل این باشگاه را ملاقات نکرده است.

فشنگچی: با بازیکنان نفت پیش از بازی آشنا شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فشنگچی بازیکن نفت تهران بعد از دیدار برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره شرایط این باشگاه گفت: حقیقتا مدیرعامل را ندیدم اما بقیه مسئولین نفت را سر تمرین دیدم.  قرار شده قبل از بازی های لیگ مبلغی از قراردادهایمان را پرداخت کنند. امیدواریم که پرداخت شود، آدم به امید زنده است!


او در ادامه عنوان کرد: اوضاع خوب نیست ولی امیدواریم شرایط روز به روز بهتر شود و صبح تازه آقای درخشان به جمع نفت اضافه شدند و نصفی از بازیکنان هم رفتند، نصفی هم نخواستند و 14، 15 تا از بازیکنان امید به تیم اضافه شدند، خیلی از این بازیکنان را نمی شناختیم و امروز پیش از بازی با آنها آشنا شدیم. انشاالله شرایطمان دراین هفته خوب شود تا بتوانیم بازی های لیگ را خوب شروع کنیم.


بازیکن جدید نفت تهران افزود: شرایط تیم ما در کل سخت است چون 20 روز بود کارمان را شروع کردیم آن هم با حضور علی کریمی، در این مدت بدنسازی های پرفشاری را با 20، 25 نفر شروع کردیم و ایشان دو، سه روز پیش به مشکل خوردند و تصمیم گرفتند که بروند و اکنون حمیدخان به تیم اضافه شدند که ایشان 10، 12 بازیکن مدنظر آقای کریمی را نخواستند.


فشنگچی ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده نفت تهران، تصریح کرد: این تیم به زمان و هماهنگی بیشتر نیاز دارد و به امید خدا سعی می کنیم خودمان را به زودی به رقابت های لیگ برسانیم.  نفت چند سال است که با مشکل مالی روبه رو است، امیدوارم این مشکل هم حل شود.  من قرارداد بستم و قراردادم را با هیات فوتبال ثبت کردم. فوتبال است و بالا و پایین زیاد دارد.


این بازیکن در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اگر نفت تهران شرایط عادی داشت، بازنده میدان می بود، گفت: شرایط عادی خب؛ ما خیلی دست و پا بسته بازی نکردیم.

دیدگاه‌ها