کد خبر : 1428751 | 31 تیر 1396 ساعت 15:35 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای پول نگرفته ممنوع‌الخروج شدم

عنایتی: فقط 25 میلیون از استقلال پول گرفته‌ام

کاپیتان سابق استقلال می‌گوید که از قرارداد سال آخری که با استقلال داشت تنها 25 میلیون تومان پول دریافت کرده است.

عنایتی: فقط 25 میلیون از استقلال پول گرفته‌ام

رضا عنایتی در این‌باره به ورزش سه می‌گوید: قرارداد سال آخر من با استقلال 250 میلیون تومان بود که من تنها 25 میلیون تومان دریافت کرده‌ام و دقیقا 225 میلیون تومان باقی مانده است که هنوز نتوانسته‌ام آن را بگیرم.


او ادامه داد: من برای اینکه پولم را از باشگاه استقلال بگیرم هم در زمان مدیرعاملی آقای افشارزاده و هم افتخاری به دیدارشان رفته‌ام تا بتوانم حداقل پولی که در این باشگاه زحمت کشیده‌ام را بگیرم که البته تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است. 


کاپیتان سابق استقلال در مورد اینکه آیا احتمال شکایتش از این باشگاه وجود دارد یا نه هم گفت: من آقای افتخاری را فرد خوبی دیدم و بنابراین روی قول ایشان حساب و اعتماد کرده‌ام. ایشان به من گفتند ظرف 20 روز تا یک ماه آینده پولم را می‌دهند که امیدوارم این اتفاق بیفتد. 


عنایتی در مورد محرومیت باشگاه‌های بدهکار از حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: حالا آمدیم 4 باشگاهی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند محروم شدند اما بقیه باشگاه‌هایی که پول بازیکنانش را نمی‌دهند چه می‌شود. اینکه نمی‌شود بازیکن یک فصل زحمت بکشد و باشگاه پول‌هایش را ندهد. 


کاپیتان اسبق استقلال ادامه داد: متاسفانه در طول سال‌هایی که در فوتبال هستم 2 بار بابت پول نگرفته ممنوع‌الخروج شدم و حتی حساب‌هایم مسدود شده است و متاسفانه هیچ مرجعی هم وجود ندارد که به داد فوتبالیست‌ها برسد. 


عنایتی در پایان گفت: مطمئنا سر پولی که از استقلال نگرفتم هم با اداره مالیات درگیری خواهم داشت و امیدوارم باشگاه پول من را بدهد تا بتوانم مشکلاتی که از این بابت برایم به وجود می آید را برطرف کنم.

دیدگاه‌ها