کد خبر : 1428815 | 31 تیر 1396 ساعت 17:46 | 60K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش طارمی برای اروپایی کردن جشن قهرمانی

مهاجم جنوبی پرسپولیس در فصلی که نتوانست راهی فوتبال اروپا شود، توانست افتتاحیه لیگ را با قهرمانی جشن بگیرد و در تلاش برای باکلاس شدن مراسم آن بود.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که بعد از کسب دو عنوان آقای گلی لیگ ایران و حضوری ثابت در ترکیب تیم ملی به دنبال تجربه فضایی جدید در دوران بازیگری‌اش بود، خواهان جدایی از جمع سرخپوشان شد. او حتی به واسطه همین اتفاق دو هفته ابتدایی تمرینات آماده سازی این تیم را در تهران و اوکراین از دست داد تا بتواند راهی تیمی در اروپا شود. هرچند با توجه به درخواست‌های طرفین – پرسپولیس و تیم‌های خواهان این بازیکن- در نهایت او برای حضور در فوتبال اروپا ناکام ماند تا به تعهد باقی مانده قراردادش به پرسپولیس عمل کند و در جمع این تیم باقی بماند.


در نهایت اما او در بازگشت به پرسپولیس به عنوان مهاجم اول سرخپوشان برابر نفت تهران در سوپرجام حضور یافت. پیروزی 3 گله شاگردان برانکو ایوانکوویچ برابر حریف آنها را به قهرمانی در سوپرجام رساند تا آنها برپا کننده جشن قهرمانی باشند.


بعد از اعلام اسامی و قرار گرفتن استیج، بازیکنان نیز راهی محل در نظر گرفته شده برای دریافت جام  شدند. ثانیه‌هایی بعد از بالا بردن جام توسط حسین ماهینی و سیدجلال حسینی، مهدی طارمی و محسن مسلمان همچون جشن قهرمانی لیگ برتر از جمع بازیکنان دیگر جدا شدند. آقای گل و مهندس پرسپولیسی‌ها که به نظر می‌رسید از بی‌نظمی و عدم برگزاری شایسته این قهرمانی کلافه بودند در انتظار ماندند تا بازیکنان عکس‌های یادگاری خود را بگیرند تا نقشه‌های خود برای همراهی با طرفداران را به اجرا بگذارند.


دقایقی بعد آنها به دعوت سیدجلال حسینی و دیگر بازیکنان رهبری جشن را برعهده گرفتند و با بردن جام به نقاط مختلف زمین و سکوهای هواداران به نوعی جشن اروپایی خود را برگزار کردند. طارمی در نهایت با گرفتن عکس پایانی در رختکن با دوربین شخصی به ماجرای کسب قهرمانی پایان داد تا اینچنین جشن افتتاحیه خود را به پایان برساند. طارمی که می‌توانست در روز قهرمانی پرسپولیس به خواسته خود برای حضور در فوتبال اروپا دست یابد و تماشاگر این افتخار از سوی هم‌تیمی‌هایش باشد در نهایت با بازگشت مجدد به این تیم رهبری جشن اروپایی آن را برعهده گرفت تا خود را برای فصل پرماجرا در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و تیم ملی آماده کند.

 

1210613

 

1210612

 

1210615

 

1210614

 

1210611

دیدگاه‌ها