کد خبر : 1428839 | 31 تیر 1396 ساعت 19:22 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مونیر:

بازیکنان به جای بارسا دوست دارند به PSG بیایند

توماس مونیه، مدافع بلژیکی پاری سن ژرمن معتقد است این تیم فرصت خوبی برای ستارگان بزرگ محسوب می شود.

بازیکنان به جای بارسا دوست دارند به PSG بیایند

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که خبر انتقال نیمار به فرانسه به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده، مونیه از بلندپروازی های پی اس جی سخن می گوید.

 

موفقیت در لیگ قهرمانان: "اگر پاری سن ژرمن همینگونه به روند رو به رشد خود ادامه دهد، ستارگان دوست دارند به جای بارسا راهی این تیم شوند. در مورد خودم معتقدم هنوز هم شانس پیشرفت خصوصا در مورد داشتن ثبات بیشتر را دارم اما در مورد پاری سن ژرمن معتقدم معدود تیم هایی بالاتر از ما هستند.

 

 

1210640

 

 

پاری سن ژرمن برای فتح لیگ قهرمانان بسیار بی تاب است و این جام در اولویت قرار دارد اما قهرمانی در اروپا به عنصر زمان نیاز دارد. اهداف باشگاه جاه طلبانه است و همین موضوع باعث جذب بازیکنان برای فتح این جا می شود.

 

برای قهرمانی در اروپا معیارهای زیادی وجود دارد و شما باید در مقابل تیم های باتجربه زیادی به میدان بروید و موفقیت در لیگ قهرمانان به فرهنگی نیار دارد که هنوز در پاری سن ژرمن به وجود نیامده اما رسیدن به جمع 4 تیم پایانی نیز برای ما یک موفقیت است."

 

پیوستن رقیبی مانند دنی آلوس به پاری سن ژرمن: "شرایط ما مانند بارسا نیست که بازیکنان در آکادمی لاماسیا رشد کرده و یکدیگر را به خوبی بشناسند. با حضور بازیکنی مانند دنی آلوس به تیم ما ذهنیت پیروزی و تجربه اضافه خواهد شد. او می تواند در تیم ما خشم و روحیه جنگجویی ایجاد کند که در فصل قبل آن را کم داشتیم."

دیدگاه‌ها