کد خبر : 1428907 | 01 مرداد 1396 ساعت 15:00 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی: منتظر حسن رحیمی می‌مانیم

تیم کشتی آزاد در حالی برای مسابقات جهانی فرانسه آماده می‌شود که غیبت دو تن از نفرات اصلی این تیم در این رقابت‌ها می‌تواند به یک مشکل اساسی برای این تیم تبدیل شود.

طلایی: منتظر حسن رحیمی می‌مانیم 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ، کمیل قاسمی در انتخابی تیم ملی نتوانست به موفقیت برسد و حسن رحیمی هم که در انتخابی به دلیل مصدومیت حاضر نشد و حالا در آستانه رقابت‌های جهانی عنوان می‌شود که مصدومیت رحیمی خیلی جدی است و بعید به نظر می‌رسد که به رقابت‌های جهانی برسد. حتی برخی از خبرگزاریها رسما اعلام کردند که رحیمی دیگر به مسابقات جهانی نمی‌رسد اما محمد طلایی می‌گوید تا 15 روز مانده به مسابقات جهانی هم منتظر رحیمی می‌ماند: «هنوز از رحیمی نا امید نشده‌ام و منتظرش می‌مانم.»

 

آقای طلایی از اردوی تیم ملی چه خبر ؟
 خدا را شکر همه چیز خوب است و همه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی با جان و دل در حال تمرین هستند.


اما ظاهرا اوضاع خیلی خوب هم نیست؟
 نه همه چیز خوب است. مشکلی نداریم.


اما ظاهرا حسن رحیمی مصدومیتش جدی است و به جهانی فرانسه هم نمی‌رسد؟
 برای من سلامتی او از هر چیزی مهم‌تر است. از قبل هم همین را گفته بودم که باید ببینیم وضعیت او چگونه خواهد بود. فعلا نمی‌تواند تمرین کند و اگر قرار باشد به همین وضعیت باشد، باید روی نفرات جوان کار کنیم.


حرف‌های شما باز هم با شک و تردید است اما برخی از خبرگزاریها اعلام کرده‌اند که او قطعا به مسابقات جهانی نمی‌رسد.
 من تا 15 روز قبل از مسابقات جهانی منتظر رحیمی می‌مانم. اگر ببینیم که می‌تواند دو تا تمرین کشتی خوب انجام بدهد انتخابش می‌کنیم. مصدومیت او هم مینیسک است که خیلی سخت و دشوار نیست و می‌توان محلی که دچار مصدومیت شده را خوب بست و بدون مشکل کار کرد. بنا‌براین تا 51 مرداد منتظر می مانیم و بعد تصمیم می گیریم.


حتی اگر قرار باشد با این وضعیت به جهانی برسد، شاید آنجا با مصدومیت سخت تری روبه‌رو شود؟
 به هر حال همه این موارد است و ما سعی خواهیم کرد، بهترین تصمیم را بگیریم.


حالا اگر قرار باشد 15 روز مانده به مسابقات جهانی از حضور او مطمئن شوید، برگزاری انتخابی را چه خواهید کرد؟
 مشکلات ما همین موارد است اما به این موارد زمانی فکر خواهیم کرد که از حضورش مطمئن شویم.


ممکن است رحیمی بدون انتخابی به جهانی برود؟
 اگر به من باشد و حسن رحیمی سلامتی‌اش اجازه بدهد او را بدون انتخابی برای مسابقات جهانی انتخاب می‌کردم. واقعا فاصله بین رحیمی و نفرات بعدی بسیار زیاد است اما موضوع این است که فقط من تصمیم گیرنده نیستم. تصمیم جمع هم رعایت فرآیند انتخابی است.


حالا با این وضعیت تکلیف انتخابی او چه خواهد شد؟
 فعلا که وضعیت رحیمی نامشخص است اما اگر برسد و ببینیم که می‌تواند خوب تمرین کند درباره‌اش تصمیم جدیدی خواهیم گرفت. در واقع تا 15 روز مانده به اعزام تیم هیچ چیز به طور قطع مشخص نیست.

 

تصور تیم ملی کشتی آزاد بدون کمیل و حسن رحیمی کمی سخت خواهد بود!
 به هر حال همیشه بعد از مسابقات جهانی تیم‌ها پوست اندازی می‌کنند. ما هم تیم را تغییر می‌دهیم. ما خودمان هم همینجوری قهرمان جهان شدیم. اما تفاوت ما با سایر تیم‌ها این است که پوست اندازی ما اجباری است!
 اگر شما هم جای ما بودید تمام تلاش خود را می‌کردید که نفرات اصلی خود را حفظ کنید و به مسابقات جهانی بفرستید. متاسفانه جوانان ما هنوز درک درستی از مسابقات جهانی ندارند. فکر می‌کنند، مسابقات جهانی هم بازیه ؛ در حالی که بزن بکش خواهد بود. البته داریم تلاش می‌کنیم که جوانان را به بهترین شکل آماده کنیم. بالای سر بعضی از این جوانها چند نفر را هم گذاشتیم که حساب کار دستشان بیاید و کمی کار را جدی بگیرند.


نگران نتیجه مسابقات جهانی نیستید؟ به هر حال سطح توقعات از این تیم بالا رفته.
 نگران هیچ چیزی نیستم. به خاطر اینکه دارم سخت تلاش می‌کنم. به کشتی‌گیران هم گفته‌ام که سخت تلاش کنند و نگران اینکه چه اتفاقی می‌افتد نباشند. نتیجه دست من نیست. عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهند تا نتیجه خوب به دست بیاید. الان هم خدا می‌داند چه اتفاقی رخ می‌دهد. من تلاشم را می‌کنم، نتیجه دست خداست.


وضعیت سایر اوزان چگونه است؟
 خدا را شکر همه در حال تلاش هستند و به جز یکی دو وزن مثل همین 57 کیلوگرم که به خاطر برخی بدشانسی‌ها از دست ما خارج است، در بقیه اوزان همه خوب در حال تلاش هستند و حتما اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها