کد خبر : 1428978 | 01 مرداد 1396 ساعت 12:28 | 24.2K بازدید | 9 دیدگاه

در نامه استعلام استقلال از فدراسیون اعلام شد

نگذارید شکایت به AFC باب شود

شکایت دو بازیکن سابق استقلال به کنفدراسیون آسیا باعث شد باشگاه تهرانی بلافاصله استعلامی از فدراسیون فوتبال داشته باشد.

نگذارید شکایت به AFC باب شود

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان بعد از شکایت به ای اف سی پیرامون مطالبات مالی، مسئولان باشگاه استقلال را با بحران جدی روبه رو کردند؛ به خصوص که سران ای اف سی چند روز پیش در ضرب الاجلی 45 روزه به باشگاه های آسیایی اعلام کرده بودند باید بدهی های خود را تسویه کنند تا مجوز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنند. 


در پی این اتفاق باشگاه استقلال در نامه ای به فدراسیون فوتبال پیگیر استعلام مرجع رسیدگی به اینگونه شکایت ها شد. پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال با تایید این استعلام مدعی شد از روسای فدراسیون خواسته شده تا جلوی باب شدن اینگونه شکایت ها به مراجع خارج از ایران گرفته شود چون در این صورت دیگر سنگ روی سنگ در فوتبال ایران بند نمی شود. 


توفیقی در این خصوص گفت: دریافت نامه ها از کنفدراسیون آسیا پیرو شکایت کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان ما را به فکر فروبرد که منبع یا مرجع رسیدگی به اینگونه شکایت ها فدراسیون فوتبال ایران است یا ای اف سی؟ بازیکنی که قراردادش با لوگوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ایران است اما شکایتش به کمیته انضباطی ای اف سی. 


او ادامه داد: ما از فدراسیون خواستیم تا جلوی باب شدن اینگونه شکایت ها گرفته شود چون دیگر هیچ کس اعتنایی به ماهیت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان حرفه ای نخواهد داشت و ترجیح می دهد شکایتش را به خارج از ایران ببرد. 


با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال پیرو استعلام و درخواستی که سران باشگاه استقلال بعد از اقدام به شکایت کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان داشتند چه واکنشی از خود نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها