کد خبر : 1429064 | 01 مرداد 1396 ساعت 16:53 | 30.5K بازدید | 4 دیدگاه

قلعه‌نویی: تراکتور 10 میلیون برایم هزینه نکرد!

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان توضیحاتی را درباره صادر نشدن برگه خروج از استان آذربایجان خود ارائه کرد.

قلعه‌نویی: تراکتور 10 میلیون برایم هزینه نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی بعد از یکسال و نیم حضور در تراکتورسازی برای لیگ هفدهم راهی ذوب‌آهن اصفهان شده اما هنوز نتوانسته قراردادش را با این باشگاه به ثبت برساند؛ ماجرا از این قرار است که برگه خروج از استان آذربایجان شرقی قلعه‌نویی هنوز صادر نشده و به همین خاطر او نتوانسته قراردادش را ثبت کند. در این باره هیات فوتبال آذربایجان اعلام کرده باید 10 میلیون تومان پرداخت شود تا بتوانند برگه خروج از استان را صادر کنند.


حاشیه های ایجاد شده در این خصوص با توضیح امیر قلعه‌نویی مواجه شد. سرمربی ذوب‌آهن درباره صادر نشدن برگه خروج از استان خود به "ورزش سه" گفت: «ما اصلا بحث مان با هیات فوتبال آذربایجان نیست. من یک سال و نیم در تراکتورسازی کار کردم و حالا به واسطه این حضور حدود یک میلیارد تومان طلبکار هستم. باشگاهی که مطالبات مرا پرداخت نکرده، حاضر نشده 10 میلیون تومان به هیات فوتبال بپردازد تا برگه خروج از استان بنده صادر شود و بتوانم قراردادم با ذوب‌آهن را ثبت کنم.»


وی افزود: «جهت روشن شدن اذهان عمومی باید بگویم باشگاه تراکتورسازی که بخشی از قرارداد بازیکنان و مربیانش را برای لیگ هفدهم و درصدی از مطالبات پارسال را نیز پرداخت کرده، نه تنها هیچ پولی بابت مطالباتم به من نداده که حاضر نشده 10 میلیون به هیات فوتبال بپردازد تا بتوانم قراردادم را ببندم.»

دیدگاه‌ها