کد خبر : 1429220 | 02 مرداد 1396 ساعت 14:27 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

از مرور خاطرات بقای معجزه‌وار تا بی نظمی چند دقیقه‌ای مراسم؛

رونمایی از پیراهن سیاه‌جامگان انجام شد (عکس)

مسئولان تیم فوتبال سیاه جامگان طی مراسمی از لباس فصل آینده این تیم رونمایی کردند که البته این مراسم بدون حاشیه هم نبود.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته طی مراسمی که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، از پیراهن مشکی پوشان مشهدی در فصل پیش رو رونمایی شد. در این مراسم نزدیک به 1500 مشهدی حضور داشتند که برای تماشای این مراسم خود را به سالن بهشتی رسانده بودند.


این مراسم در شرایطی از ساعت 21 آغاز شد که طبق برنامه قرار بود، ساعت 20 برگزار شود ولی برخی ناهماهنگی ها باعث شد تا مدعوین این مراسم که بانوان نیز در میان آنها حضور داشتند، برای دقایقی پشت درهای بسته معطل شوند و همین موضوع باعث ناراحتی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان هم شده بود که در نهایت با حضور مامورین انتظامی شرایط برای شروع مراسم فراهم شد.


این مراسم با صحبت های برادران، رئیس هیات فوتبال استان خراسان آغاز شد؛ برادران حین صحبت های خود به بانوان خراسانی این مژده را داد که باشگاه سیاه جامگان از فصل آینده در بخش فوتسال بانوان تیم داری می کند، که این موضوع با خوشحالی بانوان حاضر در سالن شهید بهشتی همراه شد.

 


پس از صحبت های برادران، کلیپ هایی از چگونگی بقای معجزه وار سیاه جامگان در لیگ برتر پخش شد و در ادامه از دو پیشکسوت فوتبال مشهد تقدیر به عمل آمد.


اما اتفاق عجیب زمانی افتاد که چند نفر که ادعا داشتند از مالک باشگاه سیاه جامگان طلبکار هستند، قصد داشتند بنری را روی سن باز کنند و لیدرهای باشگاه سیاه جامگان از این کار جلوگیری کردند؛ این اتفاقات باعث شد تا مراسم برای دقایقی با بی نظمی دنبال شود.

 


البته بلافاصله بعد از این مراسم مدیر رسانه ای باشگاه سیاه جامگان به این اتفاقات واکنش نشان داد و گفت: « سیاه‌جامگان بدون کم‌ترین حاشیه‌ای کارش را انجام خواهد داد و اسیر این بازی‌های عجیب و غریب نمی‌شود. مراسم ما اگر بدون سنگ‌اندازی برگزار می‌شد بهترین خاطره برای هواداران رقم می‌خورد، با این حال خوشحالیم که شب خوبی را رقم زدیم. محل دفتر باشگاه و حضور مالک و مدیرعامل عیان و مشخص است؛ اصلا مگر می‌شود در شهری مثل مشهد از دست کسی فرار کرد؟ بر فرض در محل مراسم به قول برخی فرار کردیم، اما آیا دیگر قرار نیست مالک یا مدیرعامل در محل باشگاه حاضر شوند؟ تیم زمین تمرین ندارد؟ کسی سر بازی‌ها نمی‌آید؟


حضور بازیکنان تیم سیاه جامگان روی سن و معرفی شماره های آنها در فصل آتی برنامه های دیگر این مراسم بود، که تا ساعت 23 ادامه یافت.

 

دیدگاه‌ها