کد خبر : 1429397 | 03 مرداد 1396 ساعت 14:00 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

جذب ستاره برزیلی جدی شد

خطر بیخ گوش لیورپول؛ مذاکره بارسا با کوتینیو در لندن

به نظر می رسد که بارسلونا در حال انجام فعالیت هایی جدی برای نهایی کردن انتقال کوتینیو است.

خطر بیخ گوش لیورپول؛ مذاکره بارسا با کوتینیو در لندن

به گزارش "ورزش سه"، آینده نیمار در بارسلونا مبهم است و با وجود اعلام نظر پیکه، هنوز خود نیمار حاضر نشده در مورد ماندنش اظهارنظری رسمی داشته باشد.

از سوی دیگر جذب وراتی پس از تغییر مدیربرنامه های این بازیکن و نیز حمله پی اس جی برای جذب نیمار منتفی به نظر می رسد. به همین دلایل مسئولان بارسا به سراغ گزینه های دیگر خود برای تقویت خط میانی رفته اند که در راس شان کوتینیو قرار دارد.

 

 

1211098

 

 

جذب کوتینیو سوای اهمیت ورزشی اش، جنبه استراتژیکی نیز دارد چرا که پیوستن این بازیکن می تواند برای حفظ نیمار نیز حائز اهمیت باشد. بدون شک اگر کوتینیو به بارسا بپیوندد، با توجه به دوستی صمیمانه او با نیمار، باعث خواهد شد تا فوق ستاره برزیلی جدایی طلب از تصمیم خود منصرف شده و قید پی اس جی را بزند.

 

طبق ادعای اسپورت و موندودپورتیوو، هیئتی از بارسا امروز راهی لندن شده تا با مدیربرنامه های کوتینیو وارد مذاکره شوند. این در حالی است که مسئولان لیورپول و شخص یورگن کلوپ بارها اعلام کرده اند که کوتینیو فروشی نیست.

 

 

1211097

 

 

طبق ادعای دو رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا، رقم جذب کوتینیو بین 80 تا 100 میلیون یورو خواهد بود و امیدواری در میان مسئولان بارسا برای نهایی شدن انتقال کوتینیو در هفته سوم ماه آگوست(یک ماه دیگر) بالا خواهد بود. لیورپول باید کمتر از سه هفته دیگر در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان به میدان برود و به همین دلیل بعید است اجازه جدایی کوتینیو قبل از این دو بازی سرنوشت ساز صادر شود.

دیدگاه‌ها