کد خبر : 1429445 | 03 مرداد 1396 ساعت 17:48 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

تشکر سعید فتاحی از ابراز همدردی اهالی فوتبال؛

شرط سازمان لیگ برای میزبانی سیاه‌جامگان در ثامن

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید که باشگاه سیاه جامگان در صورت تهیه اسکوربورد پرتال می تواند در ثامن میزبان تیم ذوب آهن باشد.

شرط سازمان لیگ برای میزبانی سیاه‌جامگان در ثامن

سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ در رابطه با مکان بازی ذوب آهن و سیاه‌جامگان گفت: قرار بود بازی در ورزشگاه امام رضا برگزار شود و هر دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان این محل را معرفی کردند ولی به خاطر یکسری مشکلات امکان برگزاری بازی در هفته اول نبود. ورزشگاه ثامن هم مشکل چمن و اسکوربورد دارد؛ نماینده ما امروز از ورزشگاه ثامن بازدید می کند و در مورد شرایط چمن و اینکه آیا مورد تایید قرار می گیرد یا نه، به سازمان لیگ گزارش می دهد. در مورد خرابی اسکوربورد هم باشگاه سیاه جامگان باید اسکوربورد پرتابل تهیه کند.


فتاحی در خصوص اینکه اسکوربورد پرتابل چیست، ادامه داد: ما دو سال پیش هم این مشکل را در مورد تیم پیکان که می خواست در شهر قدس بازی کند داشتیم و پیکانی ها اسکوربورد اجاره ای تهیه می کردند؛ سیاه جامگان هم در صورتی که تعهد بدهد، می تواند در مقابل ذوب آهن اسکوربورد پرتابل تهیه کند، در ورزشگاه ثامن بازی کند.


سعید فتاحی که به تازگی پدر خود را از دست داده، در ادامه با تشکر از ابراز همدردی اهالی فوتبال و به خصوص مردم دهستان چوبر و همینطور شهرستان فومن و شفت که پیام‌های تسلیت خود را به اشکال مختلف به وی رسانده بودند، بیان کرد: از کلیه عزیزانی که در این شرایط سخت با بنده ابراز همدردی کردند و در مراسم شرکت کردند، تشکر می کنم؛ امیدوارم بتوانم در شادی‌های آنها، زحمات و محبت هایشان را جبران کنم.

دیدگاه‌ها