کد خبر : 1429473 | 03 مرداد 1396 ساعت 20:13 | 111K بازدید | 1 دیدگاه

حضور در تمرینات گروهی بعد از جراحی سخت؛

گادوین منشا برابر فولاد به میدان می‌رود؟

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که پس از بازگشت این تیم از اردوی اوکراین دچار مصدومیت شده بود، در تمرین امروز این تیم حضور یافت.

گادوین منشا برابر فولاد به میدان می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان که در بازگشت این تیم از اردوی اوکراین به دلیل بیماری عفونی مورد عمل جراحی قرار گرفت، روز گذشته بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت در تمرین حضور یافت.


او البته برخلاف دیگر بازیکنان زیر نظر کادرپزشکی تمرینات سبکی را پشت سر گذاشت تا دچار مشکل نشود. با این حال انتشار عکس‌هایی از تمرین امروز که این مهاجم را در حال تمرین گروهی نشان می‌دهد اتفاق جالب توجه را رقم زده است. منشا که انگیزه‌ای فوق العاده برای شروع لیگ دارد، توانسته از این نظر خود را مهیای انجام تمرینات کند و البته بعید است برانکو ایوانکوویچ روی او در بازی برابر فولاد خوزستان ریسک کند. این بازیکن در کنار کمال کامیابی نیا به عنوان مصدومان این تیم با کاور از سوی برانکو ایوانکوویچ در تمرین حاضر شدند تا این مساله شانس حضورشان در ترکیب سرخپوشان را کم کند. با این حال این روند فوق العاده بازگشت به ترکیب می‌تواند هواداران و کادرفنی این تیم را امیدوار در اختیار داشتن زودهنگام برترین زوج در فصل آینده کند.

 

1211189

 

1211190

 

1211188

 

1211187

دیدگاه‌ها