کد خبر : 1429524 | 04 مرداد 1396 ساعت 09:23 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود با نوزده بازیکن راهی تهران شد

سپیدرودی ها دو روز زودتر از زمان بازی با نفت راهی تهران شدند.

سپیدرود با نوزده بازیکن راهی تهران شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر روز سه شنبه با نوزده بازیکن رشت را به مقصد تهران ترک کرد و در تهران در هتل شهر واقع در شرق تهران مستقر شدند تا کمترین فاصله ممکن را با ورزشگاه تختی داشته باشند.


سرخ پوشان پس از یک استراحت کوتاه مدت، یک جلسه تمرین سبک را در تهران برگزار کردند تا بیشتر با شرایط روز مسابقه آشنا شوند. یک جلسه تمرین دیگر در روز چهارشنبه در دستور کار سپیدرودی ها قرار دارد و نظرمحمدی می خواهد این تمرین زیر نور و در ساعت برگزاری بازی پنجشنبه شب برگزار شود.


نکته جالب اینکه تمرینات سپیدرود در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در رشت ادامه دارد و نظرمحمدی دو دستیار خود را در رشت مامور برگزاری تمرینات تیمش قرار داد تا بازیکنانی که در لیست ۱۸ نفره بازی با نفت قرار ندارند از شرایط مسابقه دور نمانند.


سید محمد حسینی، ایمان صادقی، سید احمد آهی، سید محسن حسینی، سید هادی موسوی، محمدرضا الماسخاله، میلاد قربان زاده، توحید غلامی، مهرداد جماعتی، سید محمد میری، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، میثم فردوسی، میعاد یزدانی، حسین کعبی، غلامرضا رضایی، محمد لطفی، سهیل حق شناس و عماد میرجوان نوزده بازیکن منتخب نظرمحمدی برای بازی با نفت هستند که باید یک نفر را تا زمان شروع بازی از لیست کنار بگذارد.

دیدگاه‌ها