کد خبر : 1429531 | 04 مرداد 1396 ساعت 09:39 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

اعزام گسترده هوادار از رشت به تهران؛

ردای سرخ رشتی‌ها بر تن تختی

مسابقه نفت - سپیدرود در صورت برگزاری پس از بازی دو تیم سرخابی از پرتماشاگرترین بازیهای هفته اول می شود.

ردای سرخ رشتی‌ها بر تن تختی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که روز پنجشنبه نخستین بازی تاریخ لیگ برتری سپیدرود برگزار می شود، هواداران این تیم قصد حضوری پرتعداد در پایتخت را دارند.


بنابراین گزارش کانون هواداران سپیدرود با در اختیار قرار دادن پنج دستگاه اتوبوس برای این مسابقه چراغ اول را برای اعزام هوادار روشن نمود که البته در همان یکی دو ساعت ابتدایی تمام ظرفیت ماشین ها تکمیل شد.


به همین دلیل تعداد زیادی از علاقه مندان این تیم با اتومبیل های شخصی خود اقدام به راه اندازی کمپینی به نام "هر ماشین پنج هوادار" نمودند تا از امکانات محدود خود استفاده حداکثری نمایند. البته این تمام پتانسیل هواداران سپیدرود در روز بازی با نفت نیست و آنها روی حضور پرتعداد گیلانی های مقیم پایتخت که اتفاقا تعداد شان کم هم نیست حسابی ویژه باز کرده اند.


سپیدرود در لیگ دسته اول و دسته دوم در تمام سال های گذشته در اکثر بازی های خارج از خانه از حمایت هواداران متعصب خود سود می برد که به یاد ماندنی ترین حرکت آنها روز بازی حساس مسابقه برگشت با اکسین کرج بود که بیش از پنج هزار سپیدرودی خود را به ورزشگاه انقلاب کرج رسانده بودند تا تیم شان در خانه حریف میزبان باشد و در نهایت با پیروزی بر میزبان توانستند گام صعود به لیگ برتر را محکم بردارند.

دیدگاه‌ها