کد خبر : 1429535 | 04 مرداد 1396 ساعت 10:01 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی‌فر: به دنبال سیاست برد- برد هستیم

امیدواری وزیر ورزش به حل مشکل حق پخش

وزیر ورزش و جوانان در موضوع حق پخش تلویزیونی سیاست ما رسیدن به راه‌کار برد ـ برد است.

امیدواری وزیر ورزش به حل مشکل حق پخش

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی‌فر، در رابطه با تعامل سازمان صدا و سیما و وزارت ورزش  و جوانان درباره قانون حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ، اظهار کرد: یک ظرفیت خیلی خوبی از جهت درآمدی در این بخش وجود دارد که هم سازمان صدا و سیما و هم بخش ورزش کشور از آن سود ببرد. بر این اساس ما این سیاست را برد -‌ برد نامگذاری کردیم. در صحبت‌هایی  که به نظرم 4 بار در حاشیه دولت با آقای علی عسگری، رییس سازمان صدا و سیما داشتم، گفتم که پرداخت و استفاده بخش ورزش از امتیاز حق پخش تلویزیونی و منابع آن به معنای کم کردن از درآمدهای سازمان صدا و سیما نیست.


وی ادامه‌ داد: ما یک شرایط و ظرفیتی داریم که اگر با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشیم درآمد هر دو نهاد افزایش پیدا می‌کند و منطق حکم می‌کند که با همکاری همدیگر از این ظرفیت استفاده کنیم. خوشبختانه در سازمان صدا و سیما آقای علی عسگری و معاونان‌شان رویکرد مثبت و خوبی به این قضیه داشتند و در جلسات برگزار شده چارچوب توافقنامه‌ای را تنظیم کردیم که فکر می‌کنم به‌زودی آن را امضا کنیم.


سلطانی‌فر افزود: در این توافق‌نامه نوع همکاری‌های کلی ما مشخص می‌شود و در ادامه کارگروه‌ها و هیات‌های اجرایی مراحل اجرای کار را مشخص می‌کنند و تا با شروع لیگ به امید خدا بتوانیم به یک هم‌گرایی برسیم تا نیازی نباشد از ابزارهای قدرتی خود استفاده کنیم.


وزیر ورزش و جوانان در پایان، خاطرنشان کرد: به نظرم این بلوغ تصمیم‌گیری در نزد سازمان صداوسیما و وزارت ورزش  و جوانان و فدراسیون فوتبال ایجاد شده است تا هر چه‌ زودتر راجع‌ به حق پخش به جمع‌بندی برسیم.

 

دیدگاه‌ها