کد خبر : 1429555 | 04 مرداد 1396 ساعت 10:33 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: به من الهام شده که نیمار در بارسا می‌ماند

پیکه، مدافع بارسلونا مدعی شد که به او الهام شده نیمار در بارسا خواهد ماند.

پیکه: به من الهام شده که نیمار در بارسا می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن قصد دارد با فعال کردن بند فسخ قرارداد نیمار، با 222 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد. این در حالی است که آبی اناری ها به هیچ وجه موافق این انتقال نیستند و تمام تلاششان را کرده اند که مانع جدایی نیمار شوند. حال  پیکه مدعی شد که عکسی که با نیمار در توئیتر منتشر کرده بود و در توضیحش نوشته بود که ستاره برزیلی در بارسا خواهد ماند، نظر شخصی اش بوده و به او الهام شده که نیمار در جمع آبی اناری ها می‌ماند.

 

 

 

1208991

 

 

او گفت:" نظر من طبق مکالمه ای است که با نیمار داشتم و آنچه به من الهام شده است؛ ولی این نظر من رسمی نیست و گفتن اینکه او در تیم می‌ماند یا نه، وظیفه من نیست."

 

پیکه درباره عکسی که با نیمار منتشر کرد و ماندن او در تیم نوشت گفت:" آن عکس نظر شخصی من بود. در نهایت کسی که تصمیم نهایی را می‌گیرد، خود نیمار است. تلاش من در این جهت است که او در تیم بماند، بنابراین آن عکس را آپلود کردم. در هر صورت اگر به تیم دیگری هم برود، او را درک می‌کنم زیرا می‌خواهد رهبر آن تیم باشد زیرا در بارسلونا او در کنار بهترین بازیکن تاریخ، لئو مسی قرار گرفته است. من با نیمار و دوستش در یک اتاق بودیم و او به هیچ وجه از باشگاه عصبانی نیست. در مجموع او خوشحال است. با او صحبت می‌کردیم. ما رابطه دوستانه نزدیکی داریم، نه فقط به عنوان هم تیمی بلکه دوست. اگر در پاریس نتواند قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کند، آنطور که شایسته اش است مورد توجه قرار نخواهد گرفت."

دیدگاه‌ها