کد خبر : 1429556 | 04 مرداد 1396 ساعت 11:05 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

اسم تراکتورسازی کارمان را راحت تر می کند

ایرانپوریان: در بحبوحه خبر بد، حضور سینا نعمت است

مدافع تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش در گرمای طاقت فرسای اهواز نتایج خوبی کسب کند.

ایرانپوریان: در بحبوحه خبر بد، حضور سینا نعمت است

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیم تراکتورسازی در آستانه دیدار با استقلال خوزستان عنوان کرد: شرایط تیم ما برای همه مشخص است. با توجه به مشکلاتی که داریم با بضاعت موجود باید تلاش کنیم تا بتوانیم لیگ را پرقدرت شروع کنیم. از روز اولی که استارت زدیم همه از بضاعت تیم ما خبر داشتند و خودمان هم واقف هستیم که کار سختی داریم. با این حال تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.


وی درباره بازگشت سینا عشوری تاکید کرد: در شرایطی که گوشمان به شنیدن خبرهای بد عادت کرده بود، حل مشکل بازی سینا عشوری خبر خوبی محسوب می شد. خداراشکر که سینا می تواند بازی کند و تا حدی ضعف تیم را با وجود کمبود بازیکن جبران کند. حضور سینا عشوری برای ما یک نعمت است و واقعا از حضورش خوشحالم.


مدافع تراکتورسازی با اشاره به احتمال حضورش در پست مدافع وسط بیان کرد: هنوز چیزی در این خصوص مشخص نیست. هر تصمیمی کادرفنی بگیرد و در هر پستی از ما بازی بگیرد، می پذیریم و انشاءالله بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.


ایرانپوریان درباره دیدار تیمش با استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی سختی با استقلال خوزستان داریم. بازی کردن در گرمای طاقت فرسای اهواز واقعا کار دشواری است؛ اما اینکه نام تراکتورسازی را یدک می کشیم، کافی است تا بتوانیم روز خوبی را سپری کنیم. قطعا یدک کشیدن نام تراکتور کارمان را راحت تر می کند و امیدوارم بتوانیم روز خوبی را در اهواز سپری کنیم. 


وی با اشاره به آینده تراکتورسازی افزود: نمی دانم آینده برای ما چطور رقم می خورد. باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا هواداران را خوشحال کنیم. این تنها قولی است که درباره آینده تراکتور می توانیم بدهیم.

دیدگاه‌ها