کد خبر : 1429563 | 04 مرداد 1396 ساعت 10:56 | 50.1K بازدید | 7 دیدگاه

مصطفوی و دادکان خانه‌نشین‌اند تا فلانی مسئولیت بگیرد

گلایه شدید قلعه نویی از بی احترامی مدیران تراکتور

سرمربی تیم ذوب‌آهن اعلام کرد مدیران باشگاه تراکتورسازی پاسخ تلفنش را نمی‌دهند و می خواهند او را رودر روی مردم آذربایجان قرار دهند.

گلایه شدید قلعه نویی از بی احترامی مدیران تراکتور

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط ذوب‌آهن قبل از شروع لیگ، اختلافات با مسئولان باشگاه تراکتورسازی، دیدار با سیاه‌جامگان و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

 


مشکل ما 3 بازیکن مصدوم است


دهه کرامت که با میلاد حضرت معصومه آغاز می‌شود را خدمت همه مسلمین تبریک می‌گویم. شرایط تیم ذوب‌آهن شرایط خوبی است، تمرینات خوبی را انجام دادیم و تنها مشکلمان قبل از شروع لیگ 3 بازیکن مصدومی است که داریم و ممکن است برایمان مشکل‌ساز شود. 

 


از آذری و کادرمدیریت ممنونم


از کادر مدیریت باشگاه و همه عزیزانی که در این مدت برای آماده‌سازی تیمی خوب قبل از شروع لیگ‌برتر تلاش کردند به خصوص سعید آذری تشکر می‌کنم. ما در تمرینات نظم و انضباط خوبی ایجاد کردیم و تمرینات موثری نیز انجام دادیم. در حال حاضر به دنبال این هستیم که یک مهاجم هدف جذب کنیم و تیم تقویت شود. 

 


خوشحالم روز اول لیگ به پابوس امام رضا(ع) می‌رویم


خوشحال هستیم که اولین بازی ما در مشهد مقابل سیاه‌جامگان است و در گام اول پابوس حضرت امام رضا(ع) می‌رویم. قطعا بازی سختی داریم. شناخت خاصی وجود ندارد اما می‌دانم که تیم‌های میثاقیان سختکوش و دونده هستند. با این حال شرایط خوبی داریم و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم که منجر به کسب نتیجه شود. 

 


در فوتبال ایران کاپیتولاسیون اجرا می‌شود


متاسفانه در فوتبال ایران رفتارهایی را می‌بینم که درست نیست. قبل از انقلاب قانونی به اسم کاپیتولاسیون وجود داشت که مورد انتقاد خیلی‌ها واقع می‌شد اما حالا در فوتبال ما این قانون دوباره اجرا شده است. جالب است که مربی و بازیکن خارجی بابت مطالباتش شکایت می‌کند و نه تنها پولش را می‌گیرد که دیرکرد و ضرر و زیان هم دریافت می‌کند. این رفتارها بی‌احترامی است و باعث می‌شود انسان ناراحت شود. 

 


با 10 میلیون کسی پولدار و فقیر نمی‌شود


من و همکارانم برای اولین‌بار تراکتورسازی را به لیگ قهرمانان آسیا بردیم و حتی به مرحله دوم این مسابقات نیز رسیدیم. آیا این درست است وقتی من یک میلیارد تومان از تراکتور طلب دارم آقایان برای پرداخت 10 میلیون تومان اینطور رفتار کنند؟ 10 میلیون تومان نه کسی را پولدار کرده، نه کسی بدون آن فقیر شده است. 

 


جواب تلفنم را نمی‌دهند، می‌خواهند مرا رو در روی مردم بگذارند


من از استقلال مبلغ زیادی طلبکارم و این همه سال گذشته است اما در تراکتور آقایان کاری کردند که آدم مجبور به شکایت شود. الان اگر این حرف‌ها را می‌زنم می‌خواهم مردم آذربایجان در جریان باشند. خوشبختانه مردم حقایق را می‌دانند؛ دوره قبل هم مبلغی از طلبم باقی ماند اما حرفی نزدم. جالب است که 4، 5 سال است یک میلیارد طلب دارم اما آقایان جواب تلفن من را نمی‌دهند. شکایت هم که می‌کنیم می‌خواهند تو را رو در روی مردم بگذارند و اذیت کنند.

 


مصطفوی و دادکان خانه‌نشین‌اند تا فامیل فلانی مسئولیت بگیرد


فوتبال ایران همین‌طور است، وقتی که فامیل فلان شخص در یک وزارتخانه به فوتبال می‌آید و مسئولیت می‌گیرد، از طرف دیگر افرادی مثل مصطفوی و دادکان خانه‌نشین هستند، طبیعی است جایگاه فوتبال ما این باشد که بی‌احترامی به وجود بیاید و این شرایط را تجربه کند. 

 


مردم آذربایجان به من محبت دارند


فرهنگ مردم آذربایجان چیزی بود که ما در روز بازی با النصر دیدیم. آن روز که استادیوم سراپا حمایت از تراکتور شد و کار قشنگی را انجام دادند. خوشبختانه مردم آذربایجان طرفداران تراکتور همیشه به من محبت دارند اما باید بگویم این بی‌احترامی‌ها فوتبال ما را به نابودی می‌برد. 

 


در دربی اصفهان شاهد کار زیبایی بودیم


در دربی تدارکاتی اصفهان شاهد یک کار قشنگ بودیم. این مسابقه برای کمک به بیماران سرطانی برگزار شد و امیدوارم این کارهای زیبا در فوتبال ایران بیشتر شود. 

 


جان جوانان اصفهانی در خطر است


یک خواهش از استاندار اصفهان، آقایان سبحانی، اسلامیان و صادقی دارم و این هم به خاطر اهمیت دادن به این استان است. جاده ورزشگاه فولادشهر بسیار خطرناک است و کم نبودند جوانانی که جانشان را در راه رسیدن به این ورزشگاه از دست دادند. از استاندار و این عزیزان می‌خواهم کار قشنگی انجام دهند و مقدماتی را فراهم کنند تا بازی‌های ما در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود. این ورزشگاه داخل شهر است و تماشاچی هم بیشتر حاضر می‌شود؛ از طرف دیگر حضور جوانان در فولادشهر جان آنها را به خطر می‌اندازد و امیدوارم با هماهنگی‌ای که ایجاد می‌شود این مشکل حل شود.

دیدگاه‌ها