کد خبر : 1429579 | 04 مرداد 1396 ساعت 12:46 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

عشوری، ایرانپوریان و شاید محمد نادری

دفاع وسط تراکتور در اهواز کیست؟

یحیی گل محمدی هنوز تصمیم نهایی خود را برای ترمیم خط دفاعی تیمش در دیدار با استقلال خوزستان نگرفته است.

دفاع وسط تراکتور در اهواز کیست؟

 

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی به خاطر مشکلاتی که در ماه های گذشته برایش پیش آمده، در خط دفاع مشکلات زیادی خواهد داشت. تراکتوری ها خالد شفیعی و سعید آقایی را از دست دادند و در تمرینات پیش فصل هادی محمدی نیز رباط صلیبی پاره کرد تا مشکلات این تیم در خط دفاع بیشتر شود. از این رو عارف آقاسی مدافع وسط جوان تراکتوری ها که عضو تیم فوتبال امید نیز هست دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شده و قطعا در هفته اول لیگ غایب خواهد بود.


در این شرایط محمدرضا مهدی زاده تنها مدافع وسط تخصصی تراکتورسازان در هفته اول لیگ برتر خواهد بود. در این شرایط یحیی گل محمدی مجبور است از سایر بازیکنانش در خط دفاع استفاده کند. یکی از گزینه های مورد نظر گل محمدی، سینا عشوری است و احتمال دارد این بازیکن در قلب خط دفاع و زوج مهدی زاده شود. مشکل عشوری اما نرسیدن به شرایط آرمانی بدنی است و همین امر یحیی را دچار تردید کرده است.


اگر گل‌محمدی نخواهد در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان عشوری را در قلب دفاع به میدان بفرستد، دو گزینه پیش رو دارد؛ محمد نادری و محمد ایرانپوریان. دو مدافع راست و چپ تراکتور اگر هرکدام به دفاع وسط بیایند، جای خودشان خالی می ماند. در این صورت اگر نادری مدافع وسط شود، محمد مسلمی پور باید به میدان برود و اگر ایرانپوریان در کنار مهدی زاده بازی کند، امیر نصر آزادانی به ترکیب اصلی و پست دفاع راست راه می یابد.


باید منتظر ماند و دید گل محمدی برای بازی فرداشب با استقلال خوزستان چه تصمیمی برای خط دفاعی خود اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها