کد خبر : 1429596 | 04 مرداد 1396 ساعت 13:59 | 54.4K بازدید | 1 دیدگاه

دلیل برخورد متفاوت با آقای گل دو فصل اخیر

تهدید برانکو؛ هر بازیکنی ناراضی است برود

مهاجم موفق پرسپولیس در دو فصل اخیر با رفتاری متفاوت از سوی برانکو مواجه شده و همانند فصل گذشته لیگ را در سودای حضور در لیگ اروپایی آغاز کرد.

تهدید برانکو؛ هر بازیکنی ناراضی است برود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که عنوان دو آقای گلی لیگ پانزدهم و شانزدهم فوتبال ایران را در اختیار دارد، در این فصل نیز خواهان حضور در تیمی اروپایی بود که در نهایت در این امر همانند فصل گذشته ناکام ماند. او بر اساس این خواسته در تمرینات پیش فصل و آماده سازی غایب بود. در نشست خبری امروز سرمربی کروات سرخپوشان در خصوص اینکه چه موضعی در مورد این بازیکن در نظر خواهد گرفت و آیا همانند فصل گذشته او را در ابتدای لیگ نیمکت نشین خواهد کرد پاسخ داد.


برانکو در ابتدا در مورد دلیل عملکرد ضعیف و دور انتظار طارمی در سوپرجام گفت: طبیعی بود که در سوپر جام نمی‌توانست روی فرم باشد چون تنها هفت روز تمرین داشت. واضح است که با تمرین بیشتر به آمادگی می‌رسد. خود او هم اصرار دارد و در تمرینات زیاده روی می‌کند تا به انتظار ما که آمادگی کامل است برسد. یعنی تا قبل از بازی با الاهلی.


سرمربی کروات سرخپوشان در ادامه با تشریح دلیل رفتار متفاوت خود با طارمی نسبت به فصل گذشته، تهدید کرد هر بازیکن در صورت نارضایتی قادر به جدایی از این تیم خواهد بود: فصل گذشته قرارداد طارمی و رامین رضاییان تمام شده بود و طبیعتا با باشگاه‌های دیگر مذاکره داشتند که حق هر بازیکنی در هر جای دنیا است. به آنها گفتیم که اگر از شرایط موجود راضی نبودید می‌توانید برگردید و هیچ وظیفه‌ای نسبت به باشگاه نداشتند. ما می‌دانیم که بازی‌های خوب و کسب قهرمان باعث توجه باشگاه‌های خارجی به بازیکنان ما می‌شود. مثل بیرانوند که فنرباغچه به سراغش آمد؛ باشگاهی که جزو ۲۰ باشگاه برتر باشگاه است. پرسپولیس برای هیچ بازیکنی بهانه تراشی نمی‌کند و می‌توانند به باشگاه‌های اروپایی بروند. طارمی هم اجازه مذاکره با هر باشگاهی را داشت چون بدون این اجازه نمی‌توانست وارد مذاکره شود. بازیکن و مربی می‌تواند در شش ماه پایانی قراردادش وارد مذاکره با باشگاه دیگری شود. او می‌توانست به باشگاه ما برگردد و این امکان در تمام دنیا هست. او دو سال پیاپی آقای گل و بهترین بازیکن بوده و امسال هم خودش تشخیص داد که در پرسپولیس بماند. باشگاه هم منافع خودش را دارد و اجازه نمی‌دهد بدون سود، بازیکنی باشگاه را ترک کند. در روزنامه‌ها بخوانید که ۲۰۰ میلیون یورو برای بازیکن موناکو می‌دهند. همه این مسائل را گفتم که بگویم دلیلی برای جریمه کردن طارمی وجود ندارد چون ما به او اجازه دادیم که اگر ناراضی است برود چون ما احتیاجی به بازیکن ناراضی نداریم.

دیدگاه‌ها