کد خبر : 1429609 | 04 مرداد 1396 ساعت 13:33 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

تایید علاقه سیتی به جذب امباپه توسط گواردیولا

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که آنها با رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه در رقابت هستند.

تایید علاقه سیتی به جذب امباپه توسط گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، شایعات از اسپانیا حاکی از آن است که رئال مادرید با 180 میلیون یورو موفق به جلب رضایت موناکو شده تا ستاره فرانسوی این تیم را به خدمت بگیرد. پس از چند ساعت ، موناکو این توافق را تکذیب کرد و صحبت از منچسترسیتی مطرح شد که رقیب رئال برای جذب امباپه شده است. حال گواردیولا با عدم تکذیب این موضوع، علاقه تیمش به جذب او را تایید کرد.

 

س1211269

 

 

او گفت:" سانچس و امباپه بازیکنان آرسنال و موناکو هستند بنابراین در این مورد حرفی برای گرفتن ندارم. امباپه هنوز در موناکو است، او هنوز با این تیم قرارداد دارد. ولی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و ما دنبال دیگر بازیکنان هم در بازار نقل و انتقالات هستیم."

 

سیتی تا به اینجای نقل و انتقالات، 200 میلیون پوند برای جذب ادرسون، برناردو سیلوا، کایل واکر، دانیلو و بنجامین مندی هزینه کرده است. با این حال گواردیولا از این موضوع حمایت کرد.

 

او گفت:" هزینه زیادی است ولی فکر می‌کنم 10 سال پیش رئال 30 میلیون پوند برای په په پرداخت کرد و بارسا 37 میلیون پوند برای دنی آلوس. در آن دوره این ارقام بسیار بالا بودند و حالا هم رقم های نقل و انتقالات بسیار بالا رفته است. دو یا سه سال پیش نمی‌توانستم رقم 100 یا 120 میلیون پوند را تصور کنم ولی حالا از این ارقام صحبت می‌شود. دوست داریم که کمتر هزینه کنیم ولی بازار نقل و انتقالات اینگونه است."

دیدگاه‌ها