کد خبر : 1429618 | 04 مرداد 1396 ساعت 14:58 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

خورشیدی در نشست خبری عنوان کرد؛

نفت با قدرت در لیگ برتر حاضر خواهد شد

در غیاب حمید درخشان، دستیار او با حضور در نشست خبری در خصوص شرایط نفت تهران به صحبت پرداخت.

نفت با قدرت در لیگ برتر حاضر خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران فردا در اولین هفته از لیگ برتر برابر سپیدرود تازه وارد قرار خواهد گرفت. مجتبی خورشیدی، دستیار حمید درخشان با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط این باشگاه پیش از دیدار برابر شاگردان علی نظرمحمدی پرداخت.


خورشیدی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: فردا آغاز مسابقات لیگ است و حدود 6 روز قبل از اینکه مسابقات آغاز شود ما مسئولیت قبول کردیم. البته کار سخت است و امیدوارم که چیز خوبی را در ادامه مسابقات آماده کنیم.


وی در واکنش به این سوال که فرصت کافی برای هماهنگی تیم نداشته‌اند و اکنون بعد از 5 جلسه چه پیش بینی از اولین بازی دارند گفت: همه آنها که دستی بر آتش فوتبال دارند و حتی تماشاگران ما که خیلی هم فهیم هستند و مسائل را خوب تشخیص می‌دهند می‌دانند کار سخت است. یک تیم برای آماده‌سازی به سه آیتم نیاز دارد. اول جذب بازیکنان مورد نظرش، دوم بازیکنانی که به آنها نیاز ندارد و در لیست فروش قرار دهد و سوم آماده‌سازی این بازیکنان است. ما تمام این کارهای تاکتیکی و فنی را که دو سه ماه باید زمان‌بر باشد ظرف 4-5 روز داریم انجام می‌دهیم اما در این شرایط باید بازی به بازی تیم را آماده کنیم تا نیم‌ فصل بدن بازیکنان را به آمادگی مطلوب برسانیم و یک هارمونی لازم را در تیم ایجاد کنیم و بازیکنان درک مقابلی از هم داشته باشند. کار بسیار سخت است اما با تدابیر آقای درخشان قطعا این کار را انجام خواهیم داد.


خورشیدی عدم حضور حمید درخشان نیز در نشست خبری را به دلیل همین فرصت کم برای برطرف کردن مشکلات تیم عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه زمان کم بود حمید درخشان تصمیم گرفت به نشست خبری نیاید تا به رسیدگی به امور تیم بپردازد.


مربی تیم فوتبال نفت درباره اینکه شناختش از تیم سپیدرود گفت: در بحث آنالیز تیم‌ها معمولا تیم‌ها در هفته اول کاری نمی‌کنند چرا که شناخت تیم‌ها از هم کم است اما چون پرسولیس 5 روز قبل با ما بازی کرده شاید فولاد خوزستان این تیم را آنالیز کرده باشد اما بحث آنالیز از هفته دوم به بعد اتفاق می‌افتد. البته ما شناخت کلی از تیم سپیدرود داریم و می‌دانیم آنها چطور بازیکنانشان را می‌چینند و بعد از 20 دقیقه که استراتژی آنها مشخص شد ما هم تغییرات لازم را در نفرات‌مان می‌دهیم.


خورشیدی در واکنش به انتقاداتی نسبت به خریدهای این باشگاه و سن آنها گفت: ما زمان نقل و انتقالات را از دست داده بودیم و از بین بیرون مانده‌ها بهترین‌ها را جذب کردیم. البته در برخی پست‌ها نمی‌شود به بازیکن جوان اعتماد کرد به طور مثال بنگر و نصرتی را برای پست دفاع وسط گرفتیم که هر دو باتجربه هستند و از نظر شخصیتی هم شخصیت بالایی دارند و می‌توانند در جمع کردن تیم به ما کمک کنند. البته استخوان بندی تیم را حفظ کردیم و بیشتر از بازیکنان زیر 23 و زیر 21 که خوب هم هستند، جذب کردیم.


وی در خصوص اینکه چرا بازیکنان سابق با پیامک از خبر عدم نیاز درخشان باخبر شده‌اند گفت: مربیگری سلیقه‌ای است. یک مربی ممکن است یک بازیکن را بهترین بازیکن بداند و مربی دیگر او را نخواهد. زیرا در نهایت کادر فنی باید پاسخگو باشد. شاید این بازیکنان هم بدشانس بودند که به تغییر کادرفنی خوردند. خدابنده‌لو و بازیکن گرجستانی که اسم بردید بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند در فوتبال ایران بازی کنند اما سلیقه هر مربی فرق می‌کند. ضمن اینکه بازیکن گرجستانی هم قراردادش را ثبت نکرده بود.


خورشیدی با اعلام قطعیت حضور این تیم در لیگ برتر گفت: منتظر صدور کارت این بازیکنان هستیم و این مسائل هماهنگ شده است. ان‌شاالله با قدرت لیگ را شروع می‌کنیم و بازیکنان جدید به احتمال فراوان هستند.

دیدگاه‌ها