کد خبر : 1429623 | 04 مرداد 1396 ساعت 15:04 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

به عنوان سرگروه صعود کردیم و این خوشحال‌کننده است

سیچلو: تیم ما تجربه کافی ندارد

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: تیم جوان و کم‌تجربه ما به عنوان سرگروه به مرحله دوم صعود کرد و این خوشحال‌کننده است.

سیچلو: تیم ما تجربه کافی ندارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خوان سیچلو در پایان دیدار دو تیم ایران و چین تایپه و کسب پیروزی 3 بر صفر مقابل این تیم گفت: در درجه اول باید بگویم که جین تایپه تیم خوبی است.

 

وی ادامه داد: خوشحالم که در ست دوم با وجود اینکه داشتیم بازی را واگذار می‌کردیم، ریکاوری داشتیم و در نهایت برنده آن ست شدیم.

 

سیچلو افزود: تیم ما تجربه کافی ندارد و شش بازیکن اصلی ما بازیکنانی هستند که در لیگ ایران فصل گذشته بازی نمی‌کردند و ذخیره بودند. پیش می‌آید که در همه لحظه‌ها تیم بهتر میدان نباشیم.

 

سرمربی تیم ملی امید ایران با اشاره به صعود ایران به جمع هشت تیم نهایی گفت: این بسیار خوشحال کننده  است که تیم ایران توانست مقتدرانه به عنوان سرگروه به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کند.

 

وی افزود: امکان این را پیدا کردیم که با دو تیم بزرگ مانند چین و استرالیا بازی کنیم. مسابقاتی که در ادامه روند یادگیری و کسب تجربه بازیکنان را کامل‌تر خواهد کرد.

 

سرمربی تیم ملی والیبال امید در ادامه اظهار داشت: در زدن سرویس بیش از بحث فنی، بحث روانی مطرح است و ضعف در این فاکتور را نمی‌توان به دلیل خاصی مربوط کرد. گاهی به تنش بازیکنان در لحظه زدن سرویس بستگی دارد.

 

سیچلو اظهار داشت: ما شروع خوبی در زدن سرویس داشتیم و با سرویس‌های خوب خودمان در ست اول دریافت‌کننده این تیم که کاپیتانشان هم بود را از بازی بیرون کردیم. اما در ادامه در اجرای تاکتیک خودمان با مشکل برخوردیم.

 

وی در پایان به بازی‌های بعدی در مرحله دوم اشاره کرد و افزود: ما در این مسابقات شرکت کردیم که بازیکنان پیشرفت کنند و تجربه بدست بیاورند. همیشه از آن‌ها می‌خواهیم که حداکثر توان خودشان را به کار ببرند اگر این میزان برای پیروزی کافی باشد، قطعا برای ما خوشحال‌کننده‌تر است که برنده هم بشویم. هدف این است بازیکنان همه توان خود را بگذارند و اگر مثل بازی روز گذشته مقابل پاکستان همه توان شان را ارائه ندهند من عصبانی می‌شوم.

 

دیدگاه‌ها