کد خبر : 1429727 | 04 مرداد 1396 ساعت 23:23 | 60.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: اتفاق رئال در یونایتد تکرار نمی‌شود

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، ادعا کرد که برای جدایی از رئال مادرید، مجبور شد به مدیران این باشگاه التماس کند اما امیدوار است که این اتفاق در اولدترافورد برایش تکرار نشود.

مورینیو: اتفاق رئال در یونایتد تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که بین سال های 2010 تا 2013 هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، در آخرین فصل حضور در سانتیاگو برنابئو با بیشتر بازیکنان تیمش دچار مشکل شد و در نهایت در حالی که تا 2015 با رئال قرارداد داشت، با توافق دو جانبه از این باشگاه جدا شد.

 

او در بازگشت به چلسی، توانست در دومین فصل این تیم را قهرمان لیگ برتر کند اما در فصل 16-2015 بار دیگر با بازیکنانش دچار مشکل شد و در نهایت از این تیم کنار گذاشته شد.

 

او که تابستان سال گذشته هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت، در اولین فصل حضورش در اولدترافورد قهرمان جام اتحادیه و لیگ اروپا شد.

 

او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که دشوارترین بخش بازسازی منچستریونایتد چه بوده، گفت:" دشوارترین بخش به نظر من دوره ای بود که یک تحول کلی در فوتبال اتفاق افتاد ؛ در مورد تیم های دیگر، نه فقط تیم های قدرتمند، بلکه سایر تیم ها نیز.

 

تحول آنها در زمینه تغییرات در فوتبال به آنها اجازه داد تا از نظر مالی قدرتمند شوند. در عین حال، یک تحول صورت گرفت اما منچستریونایتد نتوانست همگام با این تحول حرکت کند و کار من تنها این نبود که هدایت این تیم را برعهده بگیرم و یک فوتبال هجومی ارائه بدهیم و به اهداف فوتبالی برسیم. مسئولیت من بیش از این بود.

 

1186321

 

 

باید ساختارها را تغییر می دادیم و باید ساختار جدیدی در اطراف تیم ایجاد می کردیم و پویایی تازه ای به وجود می آوردیم.

 

در رئال مادرید هم همین طور بود؛ یک باشگاه بزرگ با انتظارات بزرگ. اما یک دوره دشوار با تحول تیم های دیگر همراه شده بود و فاصله بین رئال مادرید و بارسا بزرگتر و بزرگتر و بزرگتر شد.  

 

صادقانه بگویم با توجه به ساختار رئال، آنها می خواستند من بمانم. آنها نمی خواستند من بروم. همه در باشگاه از رئیس تا هیئت مدیره می خواستند من بمانم زیرا سال های دشوار را پشت سر گذاشته بودیم. در واقع، من مجبور شدم به آنها التماس کنم که از این تیم جدا شوم. فکر نمی کنم در منچستریونایتد این اتفاق رخ بدهد زیرا نمی خواهم از این باشگاه جدا شوم."

دیدگاه‌ها