کد خبر : 1429771 | 05 مرداد 1396 ساعت 11:33 | 98.1K بازدید | 0 دیدگاه

و ناگهان بازگشت سیدجلال حسینی (عکس)

علیرغم انتقاداتی که نسبت به کادرپزشکی پرسپولیس می‌شود، بازگشت عجیب و زودهنگام سه بازیکن مصدوم این تیم تناقض بزرگی را شکل داده است.

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا، گادوین منشا و این آخر سیدجلال حسینی به عنوان مصدومان پرسپولیس شناخته می‌شوند که با اما و اگرهایی برای حضور در اولین دیدار این تیم در لیگ برتر برابر فولاد خوزستان همراه هستند.


کامیابی نیا بعد از عمل جراحی روی کتف خود، و بعد از اینکه قراردادش را با سرخ‌ها تمدید کرد بلافاصله در تمرینات حاضر شد و در دیدارهای تدارکاتی این تیم در اوکراین نیز دقایقی فرصت بازی یافت. با این حال گفته می‌شود احتمال حضور او در افتتاحیه لیگ برتر برای سرخپوشان کم است و ربیع خواه جانشین او خواهد شد. دیگر بازیکنی که با بازگشتی معجزه آسا همراه بود گادوین منشا است. مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان بعد از مشکل بیماری عفونی در بازگشت کاروان این تیم از اوکراین مورد عمل جراحی قرار گرفت و 5 روز بعد در تمرینات گروهی حاضر شد و اکنون نیز برانکو بعد از گذشت 10 روز از این عمل جراحی خبر از حضورش برابر فولاد خوزستان می‌دهد.

 

1211420


سیدجلال حسینی هم به عنوان بزرگترین منتقد کادرپزشکی سرخپوشان، فصل را با غیبت در سوپرکاپ آغاز کرد. کاپیتان سرخپوشان که از مشکلات این باشگاه عاصی بود در میکسدزون به شدت به عملکرد باشگاه و خصوصا امکانات کم پزشکی تاخت و فردای سوپرکاپ نیز با دریافت ام آر آی خود خبر از دوری 4 الی 5 هفته ای داد. با این حال او روز گذشته به تمرینات گروهی اضافه شد تا عجیب‌ترین خبر روز را به خود اختصاص دهد. خصوصا اینکه برانکو ایوانکوویچ برخلاف تیم پزشکی و البته کاپیتان تیمش اعتقاد دارد این بازیکن 10 روز دیگر قادر به همراهی سرخپوشان خواهد بود.

دیدگاه‌ها