کد خبر : 1429773 | 05 مرداد 1396 ساعت 11:38 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تقابل جالب فولاد – پرسپولیس (عکس)

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آخرین دیداری که برابر فولاد به میدان رفتند، یکی از برترین نمایش‌های فصل خود را به جا گذاشتند.

آخرین تقابل جالب فولاد – پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باید به دیدار فولاد خوزستان برود و در استادیوم آزادی پذیرای این تیم باشد. درست مانند فصل پیش که تیم برانکو در هفته دوم و در حضور هواداران خود به مصاف فولاد تحت هدایت نعیم سعداوی رفت و به مشکل خورد.

 

1211421


آن بازی با نتیجه مساوی 1-1 تمام شد. ابتدا در دقیقه 60 عبدالله ناصری روی یک ضدحمله برای تیم اهوازی گل زد اما این پایان کار نبود. نزدیک دقیقه 80 بود که وحید امیری موفق شد اولین گل خود را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند.

 

1211422


اما ماجرای دیدار برگشت متفاوت بود و آنها یکی از برترین روزهای خود را پشت سر گذاشتند. فولاد با اینکه قوی‌تر شده بود اما با شکست سنگین در استادیوم غدیر پرسپولیس را به سه امتیاز ارزشمند رساند. در آن بازی وحید طالب‌لو دروازه‌بان تیم اهوازی بود و اولین عملکرد نا‌امید کننده خود را بعد از چند هفته به نمایش گذاشت. بعد از این عملکرد ضعیف دروازه بان سابق استقلال تا پایان فصل به روی نیمکت تبعید شد. البته مصدومیت هم در این اتفاق بی‌تاثیر نبود.

 

1211423


در آن بازی ابتدا عبدالله کرمی گل به خودی زد، سپس وحید امیری و علی علیپور در دقایق 12 و 49 موفق به گلزنی شدند. مهدی طارمی که مدتها و شاید سال‌هاست که دوست دارد با یک ضربه قیچی برگردان دروازه حریفان را باز کند در این مسابقه تا‌ آستانه وقوع این مهم رفت اما تیر دروازه مانع از گلزنی او شد تا یکی از زیباترین گل‌های لیگ شکل نگیرد. ضربه طارمی به حدی زیبا بود که اگر گل می‌شد آن را شبیه به گل فوق‌العاده وین رونی به من سیتی می‌دانستند.

 

1211424

دیدگاه‌ها