کد خبر : 1429813 | 05 مرداد 1396 ساعت 13:43 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

برخی تیم‌ها هوادار و شرایط ویژه دارند 

جلالی: فدراسیون رفتار دوگانه نداشته باشد

سرمربی پیکان امیدوار است تیمش همچون فصل گذشته عملکردی موفق در لیگ هفدهم داشته باشد و انگیزه بالای شاگردانش را در شروع فصل مثبت ارزیابی می‌کند.

جلالی: فدراسیون رفتار دوگانه نداشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی با حضور در سازمان لیگ در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده مشهد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. جلالی در ابتدا گفت: نسبت به فصل قبل با امیدواری بیشتری فصل را آغاز می کنیم. سال گذشته در همین ابتدای فصل نگران آینده بودیم. امسال نگاه امیدوارانه تری داریم و می‌خواهیم طوری نمایش داشته باشیم که باعث سربلندی خودمان و لذت بردن فوتبال دوستان شویم.


وی ادامه داد: در این راستا سعی می کنیم از هر چه در توان داریم استفاده کنیم. در نقل و انتقالات از سهمیه استفاده نکردیم و سه بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن لیگ دسته دو جذب کردیم. 14 بازیکن جوان به لیست اضافه کردیم. و در هفته آینده دو بازیکن از قاره آفریقا را به لیست اضافه کنیم. برای بازی فردا کاملا آماده ایم و آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان پیکان با شور و انگیزه بی صبرانه منتظر آغاز لیگ برتر هستند.


سرمربی پیکان تهران درخصوص جدایی نعمتی و منشا از پیکان و جانشینان این دو بازیکن عنوان کرد: ما در فصل گذشته موفق شدیم 39 گل به ثمر برسانیم که اگر اشتباه نکنم 21 گل آن را در مجموع نعمتی و منشا زدند. الان این دو بازیکن را در اختیار نداریم اما مهدی مومنی را از استقلال خوزستان جذب کردیم و سعید صادقی را از خونه به خونه گرفتیم. قرار است دو بازیکن خارجی را هم به زودی به لیست اضافه کنیم. امیدوارم آنها به هماهنگی با بازیکنان برسند تا با روش تیم ما وفق پیدا کنند.


سرمربی پیکان درباره رعایت سقف قرارداد در این باشگاه اظهار داشت: قراردادهای بازیکنان پیکان به سقف نرسیده و همگی متوسط هستند. در نقل و انتقالات خریدهای معقولی داشتیم و روی تیم‌های پایه حساب باز کردیم و به همین دلیل 14 بازیکن جوان به لیست بزرگسالان اضافه شدند. تیم‌های پایه مربیان خوبی دارند و وقتی می‌توانیم استعدادهای این جوانان را پرورش دهیم از هزینه‌های زیادی جلوگیری می کنیم و نسبت به آینده نگران نیستیم.


جلالی در پاسخ به این سوال که تیم پیکان با وجود بدهی 50 میلیونی‌اش هنوز کارت بازی بازیکنانش ثبت نشده، خاطرنشان کرد: قرارداد بازیکنانمان در هیات فوتبال ثبت شده و امروز کارت بازی آنها صادر می شود. انتظار ما این است که متولیان فوتبال، فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ ما، رفتار عادلانه داشته باشند. بعضی از تیم‌ها شرایط ویژه و هوادار بسیار دارند اما با این وجود ما که در فوتبال حضور داریم انتظار رفتار عادلانه داریم. اگر رفتار دوگانه باشد اعتمادها کم می شود و تا جایی که می‌دانم حداقل در فصل گذشته این مسئله تا حدود زیادی رعایت شد و امیدوار هستیم در این فصل نیز تداوم داشته باشد.


جلالی در پایان از انگیزه بالای هافبک سابق استقلال تهران در تمرینات این تیم گفت: اگر شما تمرینات ما را دنبال کنید متوجه خواهید شد که بختیار بسیار با انگیزه ظاهر شده و دوست دارد انتظارات را برآورده کند.

دیدگاه‌ها