کد خبر : 1430223 | 06 مرداد 1396 ساعت 23:07 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: بی تجربگی بازیکنانم بازی را به تساوی کشاند

سرمربی سایپا می گوید این تیم شانس کسب پیروزی را برابر سپاهان به دلیل کم تجربگی بازیکنان از دست داده است.

دایی: بی تجربگی بازیکنانم بازی را به تساوی کشاند

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی سرمربی سایپا بعد از کسب تساوی برابر سپاهان در اصفهان در نشست خبری گفت: بازی بسیار سختی را دو تیم داشتندو هر دو تیم می توانستند برنده این بازی باشند. موقعیت‌های ما بهتر از سپاهان بود اما در نیمه نخست بازی متعادلی را از دو تیم شاهد بودیم.


او تصریح کرد: در نیمه نخست بازی متعادلی از هر دو تیم شاهد بودیم اما مالکیت سپاهان بیشتر از ما بود. خدا را شکر بازیکنان ما به خوبی بازی را اداره کردند و در نیمه دوم به گل نخست دست یافتیم. بعد از به ثمر رسیدن گل نخست می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم اما تجربه کم بازیکنانم باعث شد به سرعت گل تساوی را دریافت کنیم.


سرمربی سایپا درباره تغییرات این تیم، گفت: : ما در این فصل 60،70 درصد بازیکنان‌مان را تغییر دادیم و برای بهتر شدن به زمان بیشتری نیاز داریم. من از عملکرد بازیکنانم در هفته نخست مقابل سپاهان راضی هستم و آنها بسیار خوب به وظایف خود عمل کردند.


 خبرنگاران اصفهانی در واکنش به عدم حضور دایی در نشست های خبری پیش از بازی اعلام کردند که سوالی از او ندارند و دایی در واکنش به این صحبتها، گفت: من نمی‌توانم بال بال بزنم و به اصفهان بیایم و شما با این رفتار کار من را ساده کردید.

دیدگاه‌ها