کد خبر : 1430238 | 06 مرداد 1396 ساعت 23:37 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشین ماندن در لیگ برتر سخت است

صالحی: دستورات تارتار را موبه مو اجرا کردیم

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید با اجرای دستورات تارتار توانستند بازیشان را پرگل به پایان برسانند.

صالحی: دستورات تارتار را موبه مو اجرا کردیم

به گزارش "ورزش‌سه"، ابراهیم صالحی درباره پیروزی‌ تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: بازی سختی در تبریز داشتیم، گسترش تیم قدرتمندی است اما پیروزی ما فقط و فقط منوط به آن است که ما برنامه‌ریزی و دستورات آقای تارتار را مو به مو در زمین اجرا کردیم و همین باعث شد که حریف را در خانه اش شکست دهیم.


او درباره آنکه این موفقیت در هفته‌های آینده ادامه‌دار خواهد شد می‌گوید: این بازی اول بود و بازی هفته آینده‌مان مقابل پیکان در جم برگزار خواهد شد و به طور قطع حضور تماشاگران و شرایط به نفع ما است؛ اما همانطور که دیدید گسترش این هفته در خانه بازی داشت اما نتوانست ما را شکست دهد و نمی‌تواند با قطعیت گفت که چون شرایط هفته آینده به نفع ماست ما هم پیروز خواهیم شد اگرچه هدف مجموعه پارس کسب موفقیت در فصل هفدهم است.


هافبک پارس جنوبی جم در بازی‌های دوستانه گل‌های زیبایی برای تیمش به ثمر رساند و از اینکه ناراحت نیست در این دیدار گلزنی نکرده است می‌گوید: اصلا، برای همه بازیکنان پارس موفقیت اولویت دارد و همه با هم رفیق هستیم و مهم نیست چه کسی گل می‌زند. ما تمام انرژی‌مان را در زمین می‌گذاریم تا پیروز از زمین خارج شویم.


صالحی درباره صدرنشینی پارس جنوبی جم افزود: دوست داریم این روال ادامه پیدا کند اما شرایط سخت است. همه تیم ها برای حضور در صدرجدول تلاش می کنند و قطعا کار ما سخت است.

 

دیدگاه‌ها