کد خبر : 1430298 | 07 مرداد 1396 ساعت 14:30 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: ال کلاسیکو، دوستانه و جدی ندارد

راموس از بازی بامداد فردای رئال و بارسا در میامی اسقبال کرد و پیروزی در آن را مهم ارزیابی کرد.

راموس: ال کلاسیکو، دوستانه و جدی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال و بارسا بامداد فردا در میامی به مصاف هم خواهند رفت؛ دیداری که جنبه تدارکاتی برای دو تیم دارد.

 

 

1211723

 

 

راموس در مورد این مسابقه گفت:« به اعتقاد من مقابله با تیم های بزرگ پیش از شروع فصل، بهترین شیوه آماده شدن است.

بازی با بارسلونا در این مقطع برای من باورکردنی نبود ولی از آن استقبال می کنم. پیروزی در ال کلاسیکو چه دوستانه باشد چه جدی، برای هواداران اهمیت زیادی دارد و ما دوست نداریم حتی در این بازی دوستانه هم به بارسا ببازیم. چنین مسابقاتی ما را برای شروع فصل به خوبی آماده می کند و می توانیم بفهمیم که در چه درجه ای از آمادگی قرار داریم.»

 

راموس در بخشی دیگر از مصاحبه به صحبت در مورد امباپه پرداخت.

شایعات حاکی از آن است که رئال 180 میلیون یورو برای امباپه پرداخت خواهد کرد و این در حالیست که پاری سن ژرمن و سیتی نیز به دنبال جذب او هستند. حال راموس که بیش از 10 سال است در رئال عضویت دارد و کاپیتان تیم است، مدعی شد که رئالی ها با آغوش باز از امباپه استقبال خواهند کرد.

 

1210150

 

 

او گفت:" من در این رابطه تصمیم گیرنده نیستم ولی امباپه بازیکن فوق العاده ای است و هیچ بازیکن جوانی مثل او نیست. سال خیلی مهمی پیش رو داریم و بازیکنان فوق العاده ای در اختیار داریم. ولی این پول است که فوتبال را می‌چرخاند و مردم می‌توانند هر چه دوست دارند بخواهند. اگر امباپه می‌خواهد به رئال بیاید، درهای رئال به روی او باز خواهد بود."

 

امباپه فصل گذشته 26 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند و از عوامل اصلی قهرمانی تیمش در لیگ و رسیدن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ بود.

دیدگاه‌ها