کد خبر : 1430304 | 07 مرداد 1396 ساعت 11:15 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: نیمار نمی‌داند چه کار کند

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا مدعی شد که آنها در تلاش هستند مانع جدایی نیمار شوند زیرا این بازیکن هنوز به تصمیم قطعی نرسیده است.

پیکه: نیمار نمی‌داند چه کار کند

به گزارش "ورزش سه"، نیمار 25 ساله در آستانه جدایی از بارسلونا قرار دارد. پاری سن ژرمن می‌خواهد با پرداخت 222 میلیون یورو بند فسخش، او را به خدمت بگیرد و با شرایط فعلی نیمار در بارسا به نظر پاریسی ها به زودی این انتقال را عملی خواهند کرد. حال پیکه مدعی شد که در تلاش است مانع جدایی ستاره برزیلی شود.

 

1208991

 

 

او گفت:" من و نیمار رابطه خیلی نزدیکی داریم و من از او خواستم که در تیم بماند و شرایط را می‌فهمم. در حال حاضر او نمی‌داند چه کار کند و ما سعی داریم به او کمک کنیم. هم تیمی های نزدیکش سعی دارند او را به تصمیمی درست برسانند."

 

پیکه درباره توئیتی که کرده بود و از ماندن نیمار خبر داده بود نوشت:" باید ببینیم چه خواهد شد. من آن توئیت را انجام دادم که او را در مسیر ماندن قرار دهم. من دوست دارم که او بماند ولی باید ببینیم چه خواهد شد. همه چیز بستگی به خواسته او دارد. او می‌تواند در هر باشگاهی از جهان بازی کند. او می‌تواند در پاریس، بارسلونا، چلسی یا سیتی باشد. هر باشگاهی او را می‌خواهد. موضوع اولویت هاست. شما چه می‌خواهید؟ بیشتر پول می‌خواهید؟ بیشتر جام می‌خواهید؟

 

در فوتبال و NBAT، این شرایط مثل هم هستند. بعضی بازیکنان رقمی که شایسته اش هستند را دریافت نمی‌کنند و آنها شایسته کسب جام هستند، بنابراین گاهی تصمیماتی می‌گیرند که به اولویت های زندگیشان بستگی دارد."

دیدگاه‌ها