کد خبر : 1430353 | 07 مرداد 1396 ساعت 14:22 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

روز پرحاشیه هواداران سپاهان در نقش جهان

هواداران سپاهان در دیدار برابر سایپا روز پرحاشیه ای را پشت سر گذاشتند که البته به خیر گذشت.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران سپاهان در دیدار برابر سایپا کانون اصلی حواشی بودند. طرفداران سپاهان که استقبال خوبی از این دیدار داشتند، پیش از شروع بازی به دلیل مشکلات بلیت فروشی دقایق زیادی را بیرون ورزشگاه منتظر ماندند تا ناخواسته و به دلیل برخی مشکلات تبدیل به اولین حاشیه این دیدار شوند.

 

1211935


زردها که دل خوشی از علی دایی نداشتند، در این دیدار فرصت را برای انتقام از سرمربی سایپا مناسب دیدند و در جریان بازی علیه دایی شعارهایی را سر دادند. دلخوری سپاهانی ها از دایی به دیدار فصل گذشته نفت تهران و سپاهان باز می گردد که سرمربی حال حاضر سایپا با اعتراض های خود در کنار خط، جریان بازی را به نفع نفت تهران عوض کرد و در نهایت به پیروزی رسید.


حاضران در نقش جهان اولین مواد محترقه فصل را نیز به نام خود ثبت کردند و بعد از گل تساوی علی محمدی در دقایق پایانی شادی خطرناکی را انتخاب کردند تا روز پرحاشیه ای را در افتتاحیه لیگ رقم بزنند. هواداران سپاهان البته یکی از جذابیت های هفته اول لیگ بودند و مطمئنا در هفته های پیش رو و با استقبال پرشورتر سپاهانی ها از دیدارهای این تیم، نقش جهان تبدیل به یکی از جذاب ترین ورزشگاه های فصل می شود و حریفان برای کسب یک امتیاز نیز در آن روز دشواری خواهند داشت.

 

1211934

دیدگاه‌ها