کد خبر : 1430364 | 07 مرداد 1396 ساعت 14:52 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

شوت از راه دور سورپرایز افتتاحیه لیگ؛

لیگ هفدهم به کام شوت‌زن‌ها

30 درصد از گل های هفته اول لیگ هفدهم با ضربات از راه دور به ثمر رسید.

لیگ هفدهم به کام شوت‌زن‌ها

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول لیگ برتر با 20 گل در 8 دیدار به پایان رسید تا افتتاحیه جذابی را تیم های لیگ برتری رقم بزنند.


نکته جالب روز اول اما تعداد بالای گلهای زده شده با شوت از راه دور بود. 4 گل از دیدارهای هفته اول لیگ با شوت های از راه دور به ثمر رسید. ربیع عطایا برای ذوب آهن، حسین بادامکی برای سیاه جامگان، دورقی برای استقلال خوزستان، مهدی ترابی برای سایپا، امین قاسمی نژاد برای پدیده و آل کثیر برای نفت تهران در هفته اول موفق شدند با ضربات از راه دور دروازه حریفان را باز کنند. همچنین در این هفته ضربات زیبایی از پشت محوطه جریمه زده شد که با واکنش خوب دروازه بان ها و کمک تیرک تبدیل به گل نشد که در این میان ضربه کرار جاسم به سمت دروازه رحمتی و برخورد آن با تیرک از جمله این صحنه ها بود.

 

1211959

 

پیش از این و بعد از اینکه توپ های جدید در اختیار تیم ها قرار گرفت، بسیار از مربیان با توجه به کیفیت این توپ ها اعلام کرده بودند که در فصل جاری گل های زیادی با ضربات از راه دور به ثمر خواهد رسید و بسیاری از بازیکنان در جریان بازی شانس خود را با ضربات از راه دور امتحان می کنند. در دیدار سوپرکاپ نیز محسن مسلمان از راه دور موفق به گلزنی شد تا به این ترتیب لیگ هفدهم با توجه به کیفیت توپ های جدید لیگی مملو از گلهای زیبا و البته به کام شوت زنها باشد.

دیدگاه‌ها