کد خبر : 1430380 | 07 مرداد 1396 ساعت 15:35 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال منصوریان به استقلال ویسی رسید؛

همرنگ‌های جنوب و پایتخت؛ قشنگ می‌شود؟

انگیزه منصوریان برای کسب اولین برد و انگیزه های انتقامی عبدالله ویسی نبرد همرنگ های لیگ هفدهم را جذاب می کند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران در هفته دوم لیگ برتر میزبان هم نام خوزستانی خود است. آخرین تقابل دو تیم در فصل گذشته به هفته دوم نیم فصل دوم در آزادی باز می گردد و استقلال بعد از آن دیدار بود که فصل گذشته با دگرگونی در ترکیب خود امتیازات بسیار خوبی جمع کرد و خود را به جمع بالانشینان رساند. آخرین باخت استقلالی ها در آزادی نیز به دیدار برابر استقلال خوزستان در لیگ شانزدهم باز می گردد و حالا منصوریان باز هم باید برای تغییر روند استقلال برابر هم نام خوزستانی خود قرار بگیرد با عبدالله ویسی که لیگ را با پیروزی آغاز کرده است. سرمربی استقلال در این دیدار برای کسب پیروزی بیش از همیشه انگیزه دارد و مطمئنا نمی خواهد مانند لیگ شانزدهم برای کسب اولین برد 7 هفته منتظر بماند.

 

1211966


آخرین تقابل ویسی و منصوریان به اصفهان باز می گردد؛ جایی که ضربه سر بهنام برزای حکم بقای منصوریان را امضا کرد و البته بعد از این تساوی لحظه آخری کار برای ویسی در اصفهان سخت شد و در نهایت سرمربی قهرمان لیگ پانزدهم، در اواسط فصل از لیگ شانزدهم از سپاهان کنار گذاشته شد تا این دیدار برای عبدالله ویسی نیز رنگ و بوی انتقامی داشته باشد.

 

1211967


انگیزه ویژه استقلالی ها برای کسب پیروزی در اولین دیدار فصل در ورزشگاه آزادی و جبران شکست هفته اول در کنار انگیزه های عبدالله ویسی برای خواباندن مچ منصوریان، نبرد دو تیم را جذاب تر از قبل خواهد کرد تا دیدار میان آبی های جنوب و پایتخت، یکی از جذاب ترین بازی های هفته دوم لیگ باشد.

دیدگاه‌ها