کد خبر : 1430382 | 07 مرداد 1396 ساعت 15:36 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

معیار من برای جذب بازیکن فنی و شخصیتی است؛

بختیاری‌زاده: می‌خواهم صبا را به قم ببرم

سرمربی جدید صبا به انتقال کامل تمرینات این تیم به قم تاکید دارد و می‌گوید حق طبیعی مردم قم است نماینده آنها در این شهر تمرین و زندگی کند.

بختیاری‌زاده: می‌خواهم صبا را به قم ببرم

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری‌زاده درباره انتخاب و بازگشت به صبا گفت: سال‌ها در صبا بازی کردم؛ در گذشته به‌عنوان بازیکن و حالا مربی هستم و جایگاه خیلی فرقی نمی‌کند و علاقه‌ای است که نسبت به صبا داشتم و دارم؛ مسؤولان این باشگاه از من خواستند و قرار شد در این تیم حضور پیدا کنم؛ سال قبل هم قرار بود به صبا بیایم که این اتفاق نیافتاد و قسمت نبود.


او ادامه داد: کار سختی داریم ولی وظیفه ما این است با تمام وجود تلاش کنیم تا از همان هفته‌های اول بازی‌ها نمایش خوبی داشته باشیم.


سرمربی صبا درباره انتقال تمرینات این تیم به قم ابراز کرد: تصمیم خودم این است تیم کاملا در قم باشد چراکه حق طبیعی مردم قم است تیم‌شان در این شهر تمرین و زندگی کند اما باید یک سری مشکلات حل شود که اساسی‌ترین و مهم‌ترین آن محل اسکان و زندگی بازیکنان است.


بختیاری‌زاده اضافه کرد: یک سری بازیکنان مجرد و عده‌ای دیگر متاهل هستند؛ باید مشکل محل زندگی آنها در اولین فرصت حل شود و به دنبال این هستیم تیم به طور کامل در قم باشد چون کار خودمان هم راحت‌تر می‌شود؛ هر چند ممکن است برای برخی بازیکنان که تهرانی هستند چنین اتفاقی سخت باشد ولی فوتبال حرفه‌ای دشواری‌هایی دارد که آنها باید آن را تحمل کنند چون هدف، پیشرفت و خوب شدن تیم است که فکر می‌کنم مهم‌ترین اصل و تفکر و اندیشه ما رساندن تیم به جایگاه بسیار خوب است.


او در مورد شروع کار صبا در بحث یارگیری گفت: یکی، دو روز است در حال بررسی هستیم تا بازیکنان مورد نیازمان را جذب کنیم؛ با تعدادی از نفرات مد نظرمان در حال مذاکره و صحبت هستیم و ان‌شاالله از یکی، دو روز آینده در تمرینات حضور پیدا می‌کنند چون زمان زیادی هم نداریم؛ از یک سری بازیکن جوان هم تست می‌گیریم که اگر کیفیت داشته باشند و به کار تیم بیایند جذب کنیم.


سرمربی صبای قم تصریح کرد: با بازیکنانی که به توافق می‌رسیم و قرارداد می‌بندیم از یکی، دو روز آینده در تمرینات شرکت می‌کنند.


بختیاری‌زاده درباره تست‌گیری از بازیکنان اظهار کرد: ما از تمام بازیکنان تست‌گیری می‌کنیم و بومی و غیر بومی ندارد؛ بازیکنی در صبا بازی خواهد کرد که کیفیت فنی و اخلاقی لازم او در حد تیم باشد؛ تمام بازیکنان قابل احترام هستند در فوتبال امروزی هم کیفیت حرف اول را می‌زند.

دیدگاه‌ها