کد خبر : 1430386 | 07 مرداد 1396 ساعت 14:43 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

شروع مذاکرات بارسلونا و PSG برای انتقال نیمار

در حالی که گفته می شد بارسلونا قصد مذاکره با پی اس جی برای نیمار را ندارد؛ چند روزی است که گفت و گوها بین دو طرف آغاز شده است.

شروع مذاکرات بارسلونا و PSG برای انتقال نیمار

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش اکیپ ادعا کرد که پی اس جی برای رهایی از پرداخت مالیات هنگفت انتقال نیمار قصد دارد با بارسلونا وارد مذاکره شود.

طبق قوانین در صورتی که پی اس جی رقم فسخ قرارداد نیمار را پرداخت کند، باید 70 میلیون یورو مالیات بپردازد و در این صورت جذب نیمار برای این باشگاه 300 میلیون یورو هزینه در پی خواهد داشت که از حیث رعایت فیرپلی مالی نیز مشکل ساز خواهد شد.

 

 

1073638

 

 

به همین دلیل چند روزی است که کانال ارتباطی بین پی اس جی و بارسا ایجاد شده و مسئولان بارسا حاضر شده اند تا با پاریسی ها وارد گفت و گو شوند.

طبق ادعای اسپورت برای مسئولان بارسا مهم نیست که 222 میلیون یورو رقم فروش نیمار از چه طریقی به دست شان خواهد رسید. این رقم یا باید از طریق نیمار(با واسطه پی اس جی) پرداخت شود یا طی مذاکرات دو باشگاه از سوی پی اس جی.

به این ترتیب با آغاز گفت و گو های دو طرف، رابطه سرد دو باشگاه پس از 3 سال خاتمه پیدا کرده است. پی اس جی در سه سال گذشته حتی حاضر نشده بود پاسخی به پیشنهاد بارسا برای جذب تیاگو سیلوا، مارکینیوس و وراتی بدهد.

دیدگاه‌ها