کد خبر : 1450648 | 08 مرداد 1396 ساعت 16:57 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

احمدی در انتظار رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون؛

باشگاه پدیده از بازیکن سیاه‌جامگان شکایت کرد

مدیر حقوقی باشگاه پدیده خراسان می گوید هفته ‌آینده کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درخصوص مصطفی احمدی رای خودراصادرخواهدکرد.

باشگاه پدیده از بازیکن سیاه‌جامگان شکایت کرد

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، رضا شاه منصوری مدیرحقوقی باشگاه پدیده خراسان در خصوص آخرین وضعیت شکایت باشگاه پدیده ازمصطفی احمدی اظهارکرد: باتوجه به آیین‌نامه ای که فدراسیون فوتبال دراختیار تیم‌ها قرارداده‌است،بازیکنی که قراردادی با باشگاه‌ای ندارد می ‌تواند با باشگاه دیگری مذاکرات خود را انجام دهد؛ با توجه به این موضوع این بازیکن که با باشگاه سیاه‌جامگان قراردادش به پایان رسیده بود، قراردادی رابا باشگاه پدیده به امضا رسانده است.


وی ادامه داد:این بازیکن باحضوردردفترباشگاه قراردادی راباشگاه پدیده امضا می‌کند وبه عنوان بازیکن جدید تیم پدیده معرفی می‌شود.


شاه‌مرادی اضافه کرد:بعد ازاین موضوع باشگاه سیاه‌جامگان با این بازیکن قراردادی رامنعقد می‌کند که این موضوع نه تنها برای این بازیکن بلکه برای باشگاه سیاه جامگان بارحقوقی درپی خواهد داشت.


وی تصریح کرد: باشگاه پدیده درکمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دراین خصوص شکایتی رادرنظرگرفت تا از نظر حقوقی باشگاه پدیده به حق وحقوقات خودبرسد. باشگاه پدیده برای رسیدگی به این موضوع به هیچ عنوان از حق وحقوقات خود کوتاه نخواهد آمد و منتظر حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درخصوص این پرونده ‌خواهیم بود.


وکیل باشگاه پدیده گفت: باتوجه به اینکه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، کمیته ای نوپا است، درهفته آینده به ریاست دکتراحمدی پرونده غرامت و محرومیت باشگاه سیاه ‌جامگان درخصوص این موضوع صادرخواهدشد.

دیدگاه‌ها