کد خبر : 1450973 | 09 مرداد 1396 ساعت 20:00 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم با ماشین سازی به لیگ برتر برگردم؛

پورمحمد: خوشحالم بین ستاره‌های فوتبال بودم

محمدپورمحمد هافبک فصل گذشته ی صنعت نفت آبادان می گوید برای دست پیدا کردن به جایزه ی بازیکن اخلاق باید از حاشیه های داخل زمین دور بود.

پورمحمد: خوشحالم بین ستاره‌های فوتبال بودم

محمد پورمحمد برترین بازیکن اخلاق درباره دریافت این جایزه به "ورزش سه" می‌گوید: طی 10 سال حضور حرفه‌ایم در فوتبال همیشه اخلاق سرلوحه زندگی‌ام بوده و هست، از این به بعد هم همین‌طور خواهد بود.
وی افزود: از اینکه در جمع بزرگان فوتبال ایران و به نمایندگی از صنعت حضور داشتم، خوشحالم و این جایزه برایم خیلی ارزشمند است. من کسب این جایزه ارزشمند را مدیون هواداران پرشور آبادانی هستم و این جایزه را تقدیم آن عزیزان می‌کنم.


او در پاسخ به سوالی که چطور به این مقام دست پیدا کرده است اینطور توضیح می‌دهد: فوتبال ورزش خشنی است و ناخودآگاه در زمین فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که شما را اسیر خشونت می‌کند، اما مهمترین چیزی که می‌تواند شما را از رفتار غیرحرفه‌ای دور کند ایجاد آرامش درونی است. البته من پیش از بازی همیشه با مادرم تماس می‌گیرم و شنیدن صدای او به من آرامش می‌دهد‌. او در صحبت‌هایش به من می‌گوید به امامزاده رفته و برای موفقیت خودم و تیم دعا کرده است، این آرامش قلبی من را زیاد می‌کند و باعث می شود بدون دغدغه و ناراحتی وارد میدان شوم. امیدوارم بازیکنان دیگر هم سعی کنند آرامش خودشان را زمان حضورشان در زمین حفظ و سعی کنند کمتر اسیر حاشیه‌های فوتبالی شوند و بیشتر از هر چیز به فکر تاکتیک و ارائه بهترین فوتبالشان در زمین باشند.


پورمحمد که سال گذشته در صنعت نفت حضور داشته امسال در جمع سبزپوشان ماشین‌سازی قرار دارد و شاگرد رسول خطیبی شده، او در این خصوص تصریح می‌کند: من در 3 سال حضورم در آبادان روزهای خوبی را با صنعت پشت سر گذاشتم، اما اتفاقاتی همیشه در فوتبال رقم می‌خورد که شما مجبور می‌شوید تصمیمی دیگر بگیرد. اکنون از اینکه به تبریز آمده و شاگرد رسول خطیبی شده‌ام احساس خوبی دارم، همه تیم هم‌قسم شده‌ایم که بار دیگر این تیم را به لیگ‌برتر بازگردانیم که امیدوارم اینطور شود و برای بار سوم، با سومین تیمی که در آن حضور دارم لیگ‌برتری شوم.

 

دیدگاه‌ها