کد خبر : 1451100 | 10 مرداد 1396 ساعت 14:07 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

قانون در پرونده استقلال – مگویان چه می‌گوید؟

مقررات فدراسیون فوتبال می گوید که بازیکن حاضر در لیست مازاد تا پیش از انتخاب تیم جدید خود، از باشگاه حقوق دریافت می کند.

قانون در پرونده استقلال – مگویان چه می‌گوید؟

به گزارش "ورزش سه"، نامه حضور مگویان در لیست مازاد استقلال از سوی این باشگاه به سازمان لیگ و فدراسیون ارائه شد تا جدایی این مدافع ارمنستانی از استقلال قطعی شود.

استقلالی ها برای خروج این بازیکن باید 30 روز پیش از پایان نقل و انتقالات این نامه را به فدراسیون فوتبال ارسال می کردند که درست در آخرین روز فرصت خود، این کار را انجام دادند.


براتی رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در نشستی که پیش از شروع فصل نقل و انتقالات انجام شد، درباره وضعیت بازیکنانی مانند مگویان که در لیست مازاد قرار می گیرند و نام آنها به فدراسیون اعلام می شود، گفت: اگر باشگاه ها نام بازیکن را اعلام کردند، دو حالت پیش می آید. یا این بازیکن با باشگاه جدید قرارداد می بندد، یا قرارداد نمی بندد. که در هر دو حالت باید تا روز بیکاری از باشگاه حقوق خود را دریافت کند.


صحبتهای براتی به این معناست که استقلالی ها باید امیدوار باشند تا مگویان هر چه سریعتر تیم جدید خود را مشخص کند تا مجبور به پرداخت حق و حقوق میلیاردی این بازیکن نشوند و ضرر آنها در این پرونده کمتر شود.

دیدگاه‌ها