کد خبر : 1451341 | 11 مرداد 1396 ساعت 15:13 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسن زاده تنها فینالیست ایران

یک طلا و 3 برنز در انتظار آزادکاران جوان ایران

نعیم حسن زاده به دیدار فینال وزن 120 کیلوگرم مسابقات روز دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان در فنلاند راه یافت.

یک طلا و 3 برنز در انتظار آزادکاران جوان ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (چهارشنبه) در شهر تامپره فنلاند در حال برگزاری است.

 

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان رقابت های مقدماتی به شرح زیر است:


در وزن 55 کیلوگرم نادر نصری در دور اول مقابل موخامبت کوتابک از قزاقستان با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید وی در دور بعد ژوزف باقرامیان از لهستان را با نتیجه 10 بر 2 مغلوب کرد و در دور سوم و در یک کشتی حساس با نتیجه 12 بر 11 ارطغرل قهوه چی از ترکیه را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رسید اما در این مرحله مقابل داتون فیکس از آمریکا مغلوب شد تا عصر امروز برای کسب مدال برنز به روی تشک برود. (در این وزن اسماعیل گادجیف از روسیه و داتون فیکس از آمریکا به دیدار فینال رسیدند)


در وزن 66 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 12 بر 6 از سد حسن کایا از ترکیه گذشت وی در دور سوم مقابل محال نوروزاف از آذربایجان با نتیجه 19 بر 14 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اما در این مرحله با نتیجه 10 بر 2 مغلوب رایان اندرو دیاکین از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت. (در این وزن داوید بایف از روسیه و اندرو دیاکین فینالیست شدند)


در وزن 84 کیلوگرم احمد بذری در دور نخست با نتیجه 8 بر 2 زائور برادزه از گرجستان را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر هوانس مخیتاریان از ارمنستان را شکست داد. بذری در دور سوم مقابل الکساندر روبرت موری از کانادا با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آرتور نایفونوف از روسیه با نتیجه 11 بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. (زاهید والنسیا از آمریکا و آرتور نایفونوف از روسیه در دیدار پایانی این وزن حضور دارند)


در وزن 120 کیلوگرم نعیم حسن زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر یک جاکوب بریلیوسکی از لهستان را مغلوب کرد وی در دور سوم مقابل فیض اله آکتورک از ترکیه با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حسن زاده در این مرحله با نتیجه 3 بر یک اردنتولگا داوادورج از مغولستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

دیدگاه‌ها