کد خبر : 1451592 | 12 مرداد 1396 ساعت 18:14 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی : لطفا نگاه رنگی نداشته باشید؛

انتظار قلعه‌نویی از مسئولان استان اصفهان

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ذوب آهن در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز از مسئولان استانی درخواست کرد با توجه به دور بودن ورزشگاه فولادشهر، شرایط بازی در نقش جهان فراهم شود.

انتظار قلعه‌نویی از مسئولان استان اصفهان  

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خواسته های امیرقلعه نویی سرمربی جدید ذوب آهن، فراهم شدن شرایط برای استفاده از نقش جهان به عنوان ورزشگاه خانگی این تیم بوده است.


پیش از افتتاح نقش جهان، سپاهانی ها در فولادشهر که زمین اختصاصی ذوب آهن است، بازی های خانگی خود را انجام می دادند؛ ورزشگاهی که به دلیل فاصله از مرکز شهر با انتقادات زیادی در آن زمان روبرو شده بود. 


سرمربی جدید ذوبی ها که از کیفیت نقش جهان آگاه است و در بازی دوستانه ی پیش فصل نیز در همین ورزشگاه تیم کرانچار را شکست داده بود، علاقمند است بازی های خانگی را در نقش جهان انجام دهد ولی این اتفاق هنوز رخ نداده و مسئولان شرکت فولادمبارکه با این موضوع موافقت نکرده اند.

 

از همین رو قلعه نویی یک بار دیگر در حاشیه ی کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز به این موضوع اشاره کرد و گفت: « توقعم این است که بالاخره یک همکاری در رأس سطوح مدیریتی استان صورت می گرفت. نمی خواهم به کسی خرده بگیرم. اما با توجه به شرایط مسیر ورزشگاه فولادشهر، برای حفظ جان جوانان مملکت، توقعم از استاندار، اسلامیان و مدیران فولادمبارکه این بود که این همکاری صورت می گرفت . امیدوارم رنگی به این مسأله نگاه نکنند.»

دیدگاه‌ها