کد خبر : 1451610 | 12 مرداد 1396 ساعت 19:08 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای کسب سه امتیار به میدان می‌رویم

مهاجری‌: چرا انصاری را بخشیدند اما یوسفی را نه؟!

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: فصل قبل با وجود بضاعت کمی که داشتیم،یوسفی به خاطر یک کلمه که خطاب به هم‌ تیمی اش گفته‌ بود، سه جلسه محروم شد و بخشش هم شامل حالش نشد. نمی‌دانم چرا محرومیت این بازیکن بخشیده شده است.

مهاجری‌: چرا انصاری را بخشیدند اما یوسفی را نه؟!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش ازبازی تیمش برابر سپاهان  اظهار کرد: خوشحالم که این  توفیق را داریم که فصلی  دیگر را هم در کنار مردم شهرم و باشگاه پدیده باشم،خوشبختانه لیگ برای ما از فردا با نخستین میزبانی آغاز می‌شود و دربرابر تیمی بازی داریم که مدعی قهرمانی است.


وی ادامه داد: تمرینات سختی را در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم و از  نخستین تیم‌هایی بودیم که تمرینات را آغاز کردیم،  پیش از ۶۰ جلسه تمرینی برگزار کردیم و توانستیم ٩ دیدار تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم.


مهاجری تصریح کرد: بابک حاتمی را به خاطر مصدومیت در بازی با برق شیراز از دست دادیم، روز شنبه مشخص می‌شود که  این بازیکن مصدومیتش چقدر است در خوش‌بینانه‌ترین حالت  این بازیکن را بین ۴ تا ۶ هفته را در اختیار نخواهیم‌داشت.


سرمربی پدیده ادامه داد: شناخت خوبی از تیم سپاهان داریم، فیلم دیدار سپاهان و سایپا را آنالیز کرده‌ایم ،امیدوارم بتوانیم سه امتیاز حساس این دیدار را بدست آوریم.


وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود با بازیکنی ۱۴ ساله باشگاه  قرارداد امضا کرده‌ است گفت: علاوه بر این بازیکن، باشگاه با بازیکن ١٥،١٦ سال نیز قرارداد امضاء کرده است و با توجه به پشتوانه‌ سازی  صورت‌ گرفته در سال آینده، باشگاه هزینه به مراتب کمتری برای تیم بستن  درسال آینده خواهد کرد،آیا کار بدی کرده‌ایم‌ که به جوانان توجه کرده‌ایم؟ 


وی تصریح کرد: این بازیکن افتخارات و رزومه  در چند سال گذشته داشته است،  قهرمانی زیر ۱۳ سال همراه با تیم ملی ایران، قهرمانی نونهالان ایران در تاجیکستان، آقای گل لیگ برتر ایران در بخش نونهالان وقهرمانی با تیم ذوب‌آهن  پنت‌هاوس در لیگ ۹۴-۹۵ را در کارنامه  دارد.


وی درباره هدف گذاری برای تیمش در این فصل گفت: قصد داریم جام حذفی را جدی بگیریم و برای حضور در جمع ۶ تیم برتر ایران تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها