کد خبر : 1451710 | 12 مرداد 1396 ساعت 23:03 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

نفت آبادان مغلوب روح تسلیم ناپذیر دایی

صنعت نفت آبادان با وجود نمایشی هجومی و قابل قبول مغلوب روحیه تسلیم ناپذیری و فلسفه جنگ تا آخرین لحظه علی دایی و تیمش شد.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در پایان بازی سایپا و صنعت نفت بشدت از شکست در دومین بازی عصبانی بود. کمالوند در حالی این باخت را نمی پذیرفت که معتقد بود تیمش در عین شایستگی و به خاطر مشکلات داوری این بازی را واگذار کرده است.


اما واقعیت این است که صنعت نفت فراز کمالوند که تیمی محکم و خطرناک است امشب با تیمی بازی داشت که مثل سرمربی خودش تا آخرین لحظات بازی دوید و جنگید و عاقبت هم موفقیت را به چنگ آورد.
علی دایی آنقدر روی تیمش تسلط دارد که همیشه تیمهایش شبیه خودش می شوند و سایپای امسال شاید بیش از هرزمان دیگری به دایی نزدیک است.  تیمی که حتی در روز دشوار بازی مقابل صنعت نفت آبادان تا آخرین نفس می جنگد و در نهایت هم شانس را قاپ زده و می برد.

 

1233061


صنعت نفت هم در این بازی نشان داد که امسال می تواند نفتی متفاوت از چند دوره قبل باشد. نفت آبادان در بازی مقابل سایپایی که پرمهره و منسجم به نظر می رسد، در زمین حریف نمایشی تهاجمی و رو به جلو ارائه کرد. از نظر فنی شاید صنعت نفت می توانست بازنده بازی نباشد اما وقتی به روند بازی نگاه می کنیم می بینیم که کمالوند و برزیلی های آبادان به روحیه تسلیم ناپذیری و خوی جنگندگی سایپا و دایی تسلیم شده اند.

دیدگاه‌ها