کد خبر : 1451724 | 12 مرداد 1396 ساعت 23:21 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای فراز احترام قائلم اما...

دایی: داور بیشتر به نفع تیم کمالوند سوت زد

سرمربی سایپا اعلام کرد که تیمش شایسته برتری مقابل نفت آبادان بوده است.

دایی: داور بیشتر به نفع تیم کمالوند سوت زد

به گزارش "ورزش‌سه"، علی دایی در نشست خبری بعد از پایان دیدار تیمش مقابل نفت آبادان حاضر شد و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


بازی بار فنی زیادی داشت
بازی خیلی خوبی بود. بازی بار فنی زیادی داشت و هر دو تیم بسیار تهاجمی بازی کردند. از تمام شاگردانم تشکر می‌کنم. ما امروز موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اما بچه‌ها در نیمه دوم عالی کار کردند و موفق شدند در دقایق پایانی نتیجه را عوض کنند.

 


برای کمالوند احترام قائلم اما...
من احترام خاصی برای کمالوند قائلم، اما از نظر من سایپا امروز سوار بر بازی بود. من هم ترجیح می‌دهم در مورد داور حرف نزنم، اما هر کس که فوتبال را بفهمد حتی اگر داور هم نباشد می‌فهمد که داور امروز بیشتر به نفع حریف سوت زد تا ما. 

 


موقعیت های زیادی از دست دادیم
بچه‌های من در نیمه دوم خوب بازی کردند، اما خیلی از موقعیت‌ها را هم از دست دادند. حواس من به تمرینات و نقاط ضعف و قوت بازیکنانم است. سایپا به زمان نیاز دارد، چون بازیکنان من بازی به بازی بهتر شده و رفته رفته آماده‌تر می‌شوند.

 


تعویض های خوبی انجام دادیم
بچه‌های ما در دقیقه 94 فعل خواستن را خوب صرف کردند. آنها در نیمه دوم هرچه داشتند، گذاشتند. ما تعویض‌های خوبی انجام دادیم و سعی کردیم روند بازی را عوض کنیم. خدا هم کمک کرد و پیروز شدیم. ما هنوز در اول فصل هستیم و باید خودمان را آنالیز کنیم تا رفته به رفته به آمادگی صددرصد برسیم.

دیدگاه‌ها